stokkehalvorsen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Noen andre som ikke får logget på LIVE nå? Internett ellers funker utmerket, får beskjed om at det er noe feil med MTU. (samme skjer hos en kompis)
Kjeksmestern Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ser ut som Live er nede, ja. Kommer meg heller ikke inn på Xbox.com. Får også MTU failed på testen.
XtaZ Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 XBL fungerer fint hos meg. Hvis det ikke har begynt å fungere igjen akuratt når jeg logga inn da
RRhoads Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 funker ikke her heller. kommer ikke engang inn på profilen på webben
This is Thomas Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Samme her, kommer ikke inn på live. Dette har skjedd meg en gang tidligere, og da funka det etter en liten stund igjen.
Laland Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 både xbox.com og Xbox Live funker fett hos meg.
lonnj89 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Rart om det er bare noen som har trøbbel med det, vet ikke om live er oppe og går hos meg, men xbox.com funker ihvertfall.
Kjeksmestern Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ah, takk gud, dagen min holdt på å bli ødelagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå