Gå til innhold

Hva er det "Ondeste" noen har gjordt mot deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg var liten sparka broren min meg i nesa helt uten grunn!  :cry:

7850069[/snapback]

 

Søstra mi beit meg i nasen uten grunn :cry::ph34r:

 

ondeste jeg har gjort?

 

ondt og ondt: det var isåfall i startområdet og der hadde jeg cleara helt inn til han sistefyren i det slottet, så kommer det en huntard løpende inn, aggroer sistebossen (som jeg skal til å drepe) og begynner å prøve å drepe han, mens han står der med 3 stk på seg så begynner livet hans å gå ned.

HEAL! kommer det fra han.

byebye kommer det fra meg, 2 sec etterpå dør han.

dreper "bossen" og ignorer han huntarden før han får sagt noe til meg :p

Endret av storken
Lenke til kommentar
Gode gamle Askal, 16 årig svenske eller noe, som var god venn med alle i guilden. Så spurte han om han kunne spille litt pvp med en av warriorene, som han såklart fikk lov til. Den han spilte med hadde tilfeldigvis guildbanken på seg også, men hadde aldri noen tanker om at det var noen fare for at noen skulle forskyne seg av den.

Vel, det gjorde han. Noen tusen gull, 5-6 ingots, noe boe fra mc, masse blått boe fra bosser, classbooks, aq stæsj osv. Solgte alt, og transfera characteren sin til en annen server med nytt navn.

Så var han smart nok til å komme på ventrilo seinere.

 

Liten pris å betale for å bli kvitt noen som har potensiale til å bli så rasshøl etter min mening, men var jo såklart surt.

7850696[/snapback]

Det der var surt, jævlig surt.

Lenke til kommentar

Hmm, jo jeg har en historie.

Da jeg startet på serveren jeg spiller på nå, og var rundt lvl 36 fikk jeg en gave i mailen. Den var pakket inn med en godt skrevet mail. Aksepterte c.o.d på 40gull og tok i mot gaven i den tro at det var en mount. Åpnet opp og mottok en mining pick. (Historien dreide seg om en spiller som skulle slutte, og ikke trengte mounten likevel) Gullet han fikk skulle en kompis av han få.

 

Viste jo om scammers og slikt, men tok i mot i god tro på at slike tullinger finnes ikke på RP PVE servere. Det var jo som kjent rent mangel på innsikt fra min side. Slikte idioter er det dessverre overalt.

 

Ler jo bare av det nå i dag, men den gangen var det litt surt hehe.

Lenke til kommentar

Utentvil en rass av en Bloodelf Mage i STV her om dagen. Skulle ta Sin'dal, og satt å ventet til han skulle spawne. Da han spawnet startet jeg å hive ut totemsa mine (jeg var 3 levler lavere enn Sin'dal, så jeg tenkte jeg ville være sikker). Plutselig da kommer denne magen og tagger tiger'n og starter å mose på. Jeg spør høffelig om en invite "Hey, could I join you on that one" men intet svar.

 

Når Sin'dal så er død, hiver han trivelig nok en Arcane Intellect på meg og sier "Do your own dirty work n00b" før han hopper ned og traskere videre.

 

De 7-8 minuttene det tok å vente på ny spawn var meget agressive...

Lenke til kommentar
En venn logga på acc'en min, sletta HS, og lot meg dø sør i winterspring..

 

siden da har jeg ikke sagt details til noen..

7848609[/snapback]

Hahaha :love:

 

Gjett hva jeg skal gjøre med søskenbarnet mitt nå ;D

7850589[/snapback]

kle personen naken, uten mount\gear\HS i baggen, eller mats til teleport\portal om han er mage så legger du han død midt i ogri. eller IF :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...