Cryovat Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Poster dette her da dette desverre er spillrelatert. Hva får du når du blander tidenes verste regissør og et av tidenes dårligste spillkonsepter? Uwe Boll presents: Postal - The Movie http://www.gamevideos.com/video/id/8812 Ser ennå være ut enn det høres ut. :!:
ChaosPredicted Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Bloody hell!! Dette blir jo enten helt genialt, eller så fordelig at det får Ed Wood til å virke som en smågutt. Uansett kommer jeg til å nok til å se den. :!:
Ghaundan Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Uwe Boll? Er ikke det den tyske tos...filmskaperen, som utfordret folk som baksnakket han på det groveste til boksekamp? Alle som ville skulle få sloss mot han eller noe? Han lager makkverk, jeg ser for meg at dette er lite forskjellig og bare er med på å ødelegge gode spill sitt rykte.
ChaosPredicted Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Uwe Boll? Er ikke det den tyske tos...filmskaperen, som utfordret folk som baksnakket han på det groveste til boksekamp? 7844794[/snapback] Jupp, nesten hvertfall, her sakset fra imdb: "In June of 2006, Uwe Boll publicly announced a challenge to his numerous critics to "put up or shut up." Based on certain criteria, Boll will select five of his harshest critics to fight in a series of multi-round boxing matches to be held in Vancouver, British Columbia that will be broadcast over the Internet. He plans to use footage from these fights for this movie."
Vrengtpolvott Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ahahaha, den skal så jævlig sees! Gleder meg stort, den kommer sikkert til å suge massivt, men steike den skal sees!
Kultom Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Uwe Boll... *riste på hodet* Ikke aktuelt å betale 5kr for å se filma hans imo. Men faen, denne så jo kanskje ikke så værst ut. Endret 1. februar 2007 av kvitrafn
Firvulag Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 at Uwe Boll suger å lager filmer er jo en ting. det gjør jeg også. men hvem faen er det som gir han penger til å fortsette?
Smirnoff Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Tja,den så ikke ut som noe jeg vil betale for å se. =P
Vice Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Dette blir jo enten helt genialt, eller så fordelig at det får Ed Wood til å virke som en smågutt. 7844650[/snapback] Så lenge Uwe Boll er involvert kan vi rimelig kjapt utelukke at det blir noe som helst genialt med dette.
Jakartabebopp Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det beste med utfordringen til Uwe Boll er jo at mannen visstnok har drevet halvproft med boksing.
Vice Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det beste med utfordringen til Uwe Boll er jo at mannen visstnok har drevet halvproft med boksing. 7847114[/snapback] Hadde man enda kunne kalt hans filmkarriere for halvproff...
Koopa Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Uff....du Uwe, du Uwe...gir seg ikke. Selv om han burde. Men filmen må nok sees allikevel
empatiy Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Spillet var jo dritkult. Husker da vi var pjokker og hadde så lyst å denge homser. Det fikk vi lov til i dette spillet. Til og med pisse på dem etter at vi hadde gitt en velfortjent behandling.
Vrengtpolvott Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Enig med Flaringo, syns traileren ikke så så halvrævva ut, men nå har de sikkert valgt ut alt med omhu, og gjemt unna resten av søppelet. Men uansett åssn den blir skal den sees!
minimum payne Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 å pisse på nedslåtte homser høres homsete ut.
bensinkanna Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Dette ser bare helt villt ut, var spent på å se hvordan de skulle lage film av et så sykt spill. Ser ut som de har klart det . Noen som vet når den kommer?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Haha, denne skal sees uansett om den er helt elendig. Forresten, hva skjedde med Uwe Bolls FarCry?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå