Gå til innhold

Musmatte???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en sånn ALLSOP-matte under min DualOptical nå. Deilig. Myk, fast i formen, og eksellent som underlag. Brukte en blå EverGlide Giganta før, men den slet utrolig på musen og var for hard. (Hadde en sånn gel-pad-dings til den, men...) Bruker en 15kroners blå matte, som det står "CURTIS" på, til min WingmanGamingMouse. Giganta'en lever videre under MS-museklumpen til 386'en min. :grin:

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt meg fUnc 1030. Har Dual Optical, og den likte ikke den dårlige matta jeg hadde før.

 

Da jeg begynnte å bruke fUnc'en, virka det faktisk som at windows-sensen gikk opp (eller, at musa fanga opp mer da). I tillegg smørte jeg på Mouse Skatez, så den glir godt, i tillegg til at den "fanger opp" veldig bra.

 

Dritbra matte =)

Lenke til kommentar

Ja icemat er veldig bra, avhenger litt av hvilken type mus du skal bruke. mx300 fungerer kjempefint, men skaff deg et lager av mouseskatez, fordi det slites fort. dual optical kan (har jeg hørt) få problemer med å tracke på glassplata. Til ballmus er icemat det beste, samt altså til mx-optiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...