Gå til innhold

Ozmyndas (MS) whiner om at PS3 ikke har HW scaler


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Disse er jo fanboys på lik linje med noen tullinger på dette, og andre, forum.

7843968[/snapback]

 

Fanboys ja, men uten tvil 1. party Fanboys..

About Ozymandias

 

Ozymandias is the Xbox Live gamertag of Andre Vrignaud, as well as my platform to speak to gamers directly. I’ve worked at Microsoft for over four years, helping manage the overall gaming platform strategy for Xbox and Windows. This basically means my job is to look out ahead one to two years and try to project where we, our competition, and the game industry in general will be. I take that thinking, the work many other folks do internally, and coalesce it into a roadmap that we take out to our game developers and publishers. Of equal importance, I also help take feedback we hear from those partners and make sure the right teams internally have it so we can react appropriately.

Lenke til kommentar

Nei fanboy, du lever allerede opp til navnet ditt.

 

Fhj, om jeg hadde blitt betalt for å være ps3/360/wii fanboy skulle jeg tatt jobben uten å mukke og uansett hva jeg hadde sagt når jeg fikk times betalt hadde jeg gått hjem og spilt på min 360 og hatt det gøy. Om jobben var bra, kunne jeg kanskje fått råd til noen av de andre og? Hadde jo vært gøy.

Lenke til kommentar

Hva var egentlig poenget dit FHJ?? Har PS3 hardware scaler eller har den ikke? Hvis den har det hvorfor er den ikke i bruk allerede?

 

Kan du peke på hva som er feil i den artikkelen om PS3 scalingen?

 

Og hvorfor bryr du deg om hva Ozymandias mener? Han har jo noen positive kommentarer om PS3 på bloggen sin også. Han har av en eller annen grunn kjøpt en.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Nei fanboy, du lever allerede opp til navnet ditt.

 

Fhj, om jeg hadde blitt betalt for å være ps3/360/wii fanboy skulle jeg tatt jobben uten å mukke og uansett hva jeg hadde sagt når jeg fikk times betalt hadde jeg gått hjem og spilt på min 360 og hatt det gøy. Om jobben var bra, kunne jeg kanskje fått råd til noen av de andre og? Hadde jo vært gøy.

7844076[/snapback]

 

Kanskje man har en nisje her? Ser for meg avisannonsen:

Profesjonell Fanboi søkes til upopulær konsoll.

Må ha kunnskap innen/kjennskap til:

-Ensrettet FUD basert blogging

-Viral marketing

Kontinuerlig forumvirksomhet må påregnes. Av personlige egenskaper settes det stor pris på fullstendig ensporet tankegang.

 

PS: Du trenger ikke spille ett eneste spill om så skulle være.

 

 

:D

 

PS For all del, jeg henger ikke ut personen med nick Fanboy her.

Lenke til kommentar
Nei fanboy, du lever allerede opp til navnet ditt.

 

Fhj, om jeg hadde blitt betalt for å være ps3/360/wii fanboy skulle jeg tatt jobben uten å mukke og uansett hva jeg hadde sagt når jeg fikk times betalt hadde jeg gått hjem og spilt på min 360 og hatt det gøy. Om jobben var bra, kunne jeg kanskje fått råd til noen av de andre og? Hadde jo vært gøy.

7844076[/snapback]

 

Kanskje man har en nisje her? Ser for meg avisannonsen:

Profesjonell Fanboi søkes til upopulær konsoll.

Må ha kunnskap innen/kjennskap til:

-Ensrettet FUD basert blogging

-Viral marketing

Kontinuerlig forumvirksomhet må påregnes. Av personlige egenskaper settes det stor pris på fullstendig ensporet tankegang.

 

PS: Du trenger ikke spille ett eneste spill om så skulle være.

 

 

:D

 

PS For all del, jeg henger ikke ut personen med nick Fanboy her.

7844156[/snapback]

 

Jeg tror Avean svarte på denne annonsen for lenge siden.

Lenke til kommentar
Så, mener du at Oz har feil eller kan du påvise noe annet? Får så langt så er denne posten virkelig meningsløs.

7844218[/snapback]

 

Bare Fhj får rakket litt ned på MS så er han fornøyd han. Trenger ikke å være noe særlig poeng med tråden da. Det må han da gjerne få lov til.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Så, mener du at Oz har feil eller kan du påvise noe annet? Får så langt så er denne posten virkelig meningsløs.

7844218[/snapback]

 

Bare Fhj får rakket litt ned på MS så er han fornøyd han. Trenger ikke å være noe særlig poeng med tråden da. Det må han da gjerne få lov til.

7844229[/snapback]

Han har ihvertfall gått så langt at han har begynt å poste negative nyheter om PS3 :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...