Gå til innhold

Messenger på ugyldig epostadresse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg hadde tidligere et .no domene og naturlig nok en messenger konto registrert på en epostadresse fra dette domenet. Bestemte meg for å kvitte meg med dette domenet nylig. Jeg har det ennå, men har slettet alle epostadresser til dette domenet. Men fortsatt kan jeg logge inn via den samme eposten jeg har brukt tidligere. Altså, jeg er innlogget på messenger med en epostadresse som ikke eksisterer lengre.

Spørsmålet mitt er da, hvor lenge varer dette? Er det kun ved installasjon og oppsett at messenger sjekker om eposten er gyldig? Eller vil jeg en dag oppleve å ikke kunne logge inn lengre?

Skal jo som sagt kvitte meg med dette domenet så det er ikke noe big deal. Men stusset litt på det da jeg ikke trodde det var mulig, og at msn sine databaser ble oppdatert litt oftere enn dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E-postadressen behøver ikke være gyldig etter at du først er registrert. Koblingen mot MSN har kun med selve teksten i e-postadressen å gjøre, ikke adressen som sådan. Det vil si at du kan beholde den så lenge du lever.

Skrevet (endret)
Det vil si at du kan beholde den så lenge du lever.

7843717[/snapback]

Eller til du glemmer passordet..

Edit: :blush: okay..

Endret av frohmage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...