Gå til innhold

Beste Komi serier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scrubs er min favoritt :love:

Litt OT men handler om komi serier så...

 

Noen som vet hva den serien som går på nrk2 sent på kvelden heter? Den er amerikansk med en raring som er halvveis skallet i hovedrollen. Mange kjente folk fra andre serier er med som f.eks han som spiller Ross i Friends...

Det er heller ikke spesielt morsomt etter min mening, og det ser litt dårlig ut med noe som ser ut som noob-filming, altså det ser ikke så proft ut i mine øyne...

Jeg vet ikke hvilken dag det går eller noe sånt så...

Ble bare plutselig veldig nysgjerrig på hva det var igjen jeg så på her en kveld...!

 

Håper noen vet!

 

:)

7844626[/snapback]

 

David Letterman-show/Late show - Amerikansk talkshow med David Letterman og gjester fra studio i New York. De mest ettertraktede stjernene innen film, tv, teater, musikk, politikk og sport lar seg intervjue av den populære talkshow-verten.

 

Tror ikke det går lenger nå, før nyåret gikk det hver dag...

Det var vel dette du tenkte på?

post-120203-1172434161_thumb.jpg

Endret av moone
Lenke til kommentar
David Letterman-show/Late show - Amerikansk talkshow med David Letterman og gjester fra studio i New York. De mest ettertraktede stjernene innen film, tv, teater, musikk, politikk og sport lar seg intervjue av den populære talkshow-verten.

 

Tror ikke det går lenger nå, før nyåret gikk det hver dag...

Det var vel dette du tenkte på?

8024639[/snapback]

Det var nok Curb Your Enthusiasm med Larry David som allerede foreslått han tenkte på. Larry David er han George i Seinfeld er løselig basert på.

 

Mr. Show er skikkelig bra, det samme er Tom Goes To The Mayor. Tim and Eric Awesome Show, Great Job er et veldig morsomt program som går nå for tiden på Adult Swim, ny episode kan ses på adultswim.com hver fredag.

 

Apropos Mr. Show, dette synes jeg er en av de morsomste serier noensinne, men det har nok aldri vært vist på norsk TV. Til informasjon er David Cross, han som spiller Tobias Funke i Arrested Development en av skaperne. Som din lege vil jeg på det sterkeste anbefale deg å sjekke det ut. Se wikipedia eller til og med http://www.bobanddavid.com/. Til lykke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...