Gå til innhold

Devil May Cry 4 ekslusivt til Ps3 (Capcom)


ShredLord

Anbefalte innlegg

Capcom har no avkrefta ryktene om at Devil May Cry ikkje lenger er ekslusiv til Ps3.

"Capcom does not comment on rumors. Devil May Cry 4 is exclusive to PS3. No other announcements have been made."

LINK

Ikkje så veldig rart; I eit intervju sa utviklarane at det berre kunne bli laga på Ps3 i tillegg. Men det vil sjølvsagt ikkje mange godta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Capcom har no avkrefta ryktene om at Devil May Cry ikkje lenger er ekslusiv til Ps3.
"Capcom does not comment on rumors. Devil May Cry 4 is exclusive to PS3. No other announcements have been made."

LINK

Ikkje så veldig rart; I eit intervju sa utviklarane at det berre kunne bli laga på Ps3 i tillegg. Men det vil sjølvsagt ikkje mange godta.

7842026[/snapback]

 

Det var da et veldig tvetydig svar av Capcom... "No other announcements have been made". Det betyr vel at de seinere kan komme med et utsagn som sier at det kommer til andre platformer.

Lenke til kommentar
Det var da et veldig tvetydig svar av Capcom... "No other announcements have been made". Det betyr vel at de seinere kan komme med et utsagn som sier at det kommer til andre platformer.

7842066[/snapback]

 

Kan jo tolkes sånn, men tror nok de mener at de faktisk aldri har hatt noen offisiell uttalelse som tyder mot at det er PS3-ekslusivt.

Lenke til kommentar
Tvetydig?

Eg syns det er sjeldan eit selskap i spelindustrien uttaler i sånn klartekst.

"Devil May Cry 4 er Ps3-ekslusiv, me har aldri kunngjort noko anna".

Men samma f"#¤, for nokre folk blir det ALDRI godt nok uansett. ;)

7842084[/snapback]

 

Selvfølgelig er det ikke godt nok. Godt nok hadde vært noe slikt som:

 

Devil May Cry 4 er ekslusiv for PS3 og kommer ikke ut på noen andre konsoller noensinne.

Lenke til kommentar
du må ha det inn med teskje skjønner jeg

7842118[/snapback]

 

Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om det spillet og har ikke likt de foregående heller, men ja, av spillselskaper må jeg ha det inn med teskje. Grunnen til at de skriver ting slik de gjør er at det skal være tvetydig slik at de kan endre på det seinere hvis de finner ut at de tjener mye penger på det. Dette har det vært eksempler på tidligere også.

 

For alt jeg bryr meg kan PS3 ha MGS4 og de par andre ekslusive som kommer for seg selv :p Hadde jeg vært fan av disse spillene hadde jeg jo selvfølgelig stilt meg i kø på lanseringsdagen.

Lenke til kommentar
Er villig til å satse store penger på at DMC4 og MGS4 kommer til X360 en eller annen gang.

7843858[/snapback]

 

Det er sekter i USA som venter på at en eller annen form for utenomjordisk romskip kommer og henter de snart for å få de bort fra elendigheten.. Men Hey, skal ikke kødde med trua til folk..

 

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...