Gå til innhold

Devil May Cry 4 ekslusivt til Ps3 (Capcom)


ShredLord

Anbefalte innlegg

det jeg mente var at siden en person her så at han ville lagt litt penger i at mgs 4 kom til 360 en eller annen gang + utalelsen om capcom' s dårlige evner til og holde ting ekslusivt.. kombinasjonene av dette fikk meg til og tror at personen trodde at mgs var laget av capcom ... så i en generell sammenheng.. et ord misforståelse

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er villig til å satse store penger på at DMC4 og MGS4 kommer til X360 en eller annen gang.

7843858[/snapback]

 

Samme her, men la nå de få klamre seg fast i det lille håpet av at de har minst to spill som betyr noe ekskusivt til sin maskin...

 

Det her kommer til å bli mer å mer vanlig

Står det ikke "By Sony Computer Entertainment/Microsoft Game Studios" på coveret havner det det andre steder så fort det lar seg porte, eller det blir en overlegen konsoll vinner som forrige generasjon

 

Men hey, kan hende jeg tar kjempe feil.. da kan du få lov til å le av meg... men ikke før i 2010

Lenke til kommentar
det jeg mente var at siden en mgs4 person her så at han ville lagt litt penger i at mgs 4 kom til 360 en eller annen gang + utalelsen om capcom' s dårlige evner til og holde ting ekslusivt.. kombinasjonene av dette fikk meg til og tror at personen trodde at mgs var laget av capcom  ... så i en generell sammenheng.. et ord misforståelse

7844253[/snapback]

 

Trodde aldri at MGS4 blir utviklet av Capcom, men Konamis uttalelse om spillets ekslusivitet minnet en del om det Capcom sier om DMC4. Altså ingen av dem avkrefter at spillet noen sinne kommer til X360.

Lenke til kommentar

Jeg tror Konami er mer lojal mot Sony enn det Capcom er så sjansen for å se DMC på X360 er etter min mening større enn sjansen for at MGS blir å se der.

 

Selv om DMC4 er PS3 eksklusivt behøver jo ikke det bety at det ikke kommer noe DMC spill til 360. I og med at denne serien ikke har vært på Xbox platformen før så kan det jo hende at de lager en ny versjon av DMC1-3 f.eks. Noe ala det vi ser med Ninja Gaiden: Sigma.

Lenke til kommentar

Dei annonserte det ja, så på datoen til artikkelen du linkar til.

Men når dei vart spurd om ekslusiviteten seinere var det standard-replikken

"We have not announced Virtua Fighter 5 for other consoles".

Her har faktisk Capcom SVART med at spelet er Ps3-ekslusivt.

Men det er den tida eg kjem til å gidda å bruke på dette her. ;)

Lenke til kommentar
takk og lov den trengte jeg

7842044[/snapback]

 

Hvorfor "takk og lov"?

 

Hjelper det deg personlig at færre mennesker får oppleve DMC4? Hva er greien? Ville det ikke være bedre at DMC4 kom til PS3, Xbox360 og Wii fremfor at at DMC5 aldri kom på markedet i det hele tatt pga for lavt salg?

 

Greit nok å foretrekke en konsoll foran en annen, men dette grenser til...noe annet.

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Skjønar det kan vere vanskeleg for folk å gje slepp på håpet. :)

7842202[/snapback]

Det er vel strengt tatt ikke vansker med å slippe håpet som er saken her. Det er bare at den formuleringen har vi sett før. Ubisoft sa jo akkurat det samme med Assassin's Creed, og holdt fast på at det bare var annonsert for PS3, til det plutselig kom til 360 og PC også. Med samme formulering fra Capcom er det mange som trekker paralleller, meg inkludert.

 

Men har egentlig liten tro på at Sony vil gi slipp på DMC-franchisen. Det har liksom alltid vært PlayStation og hører liksom hjemme der...

Lenke til kommentar
Skjønar det kan vere vanskeleg for folk å gje slepp på håpet. :)

7842202[/snapback]

Det er vel strengt tatt ikke vansker med å slippe håpet som er saken her. Det er bare at den formuleringen har vi sett før. Ubisoft sa jo akkurat det samme med Assassin's Creed, og holdt fast på at det bare var annonsert for PS3, til det plutselig kom til 360 og PC også. Med samme formulering fra Capcom er det mange som trekker paralleller, meg inkludert.

 

Men har egentlig liten tro på at Sony vil gi slipp på DMC-franchisen. Det har liksom alltid vært PlayStation og hører liksom hjemme der...

7845919[/snapback]

 

Er bare en møkkaspill allikevel, skulle ikke hatt det engang om det kom på 360

Lenke til kommentar
Er bare en møkkaspill allikevel, skulle ikke hatt det engang om det kom på 360

7851934[/snapback]

Din mening... Skulle gjerne hatt det på 360, jeg, selv om jeg syns de kunne gjort noe mer med formelen enn bare å pumpe inn flere polygoner og bedre textures når de beveget seg over på PS3.

Lenke til kommentar
Er bare en møkkaspill allikevel, skulle ikke hatt det engang om det kom på 360

7851934[/snapback]

Din mening... Skulle gjerne hatt det på 360, jeg, selv om jeg syns de kunne gjort noe mer med formelen enn bare å pumpe inn flere polygoner og bedre textures når de beveget seg over på PS3.

7853597[/snapback]

 

Jepp er kun min egen mening og ikke ment som å prøve å påvirke hva andre måtte ha av ønsker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...