Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

program for å holde styr på delt I-nett tilkobling...?


Anbefalte innlegg

Vi har en litt spes i-nett tilkobling her...eller egentlig ikke meeen.. isdn er kobla på routern og kobler seg på når noen i nettverket(trådløst i tillegg :razz:) prøver å gå på nettet... med 4 pc'r i nettverket kan det fort bli no tull.. tvilsomme progs som kobler seg opp(fin regning etterpå), og det går drittreigt hvis flere er kobla på samtidig. cs..............................jada.... Er det noen som vet om no prog som kan hjelpe meg?? se hvem som er på nettet(og helst sparke andre av linja..hehe) dette er egentlig ikke morsomt............

 

plz hjelp meg!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Med Norton Internet Security (Firewall) Så kan du bestemme hvem/hvilke prog som skal få lov til å komme på nett. Det gir også mulighet til å scanne etter progs med inetfunksjon, så du kan blokkere/tillate disse.

 

Bruker det selv og er veldig fornøyd.

Men husk at det må installeres på klientmaskinene også.

Lenke til kommentar

Det er riktig at du kan bestemme hvilke programmer som kan aksessere nettet med Norton Internet Security, men det lar deg ikke pælme andre av linja, f.eks.

 

Ikke at jeg har noe bedre forslag, men det kan være et svare strev å sette opp NIS på denne måten, uten at du hele tiden får spørsmål om program-ditt-og-datt kan aksessere nettet.

 

Savner et slik program jeg også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...