wewwen Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hei! Jeg trenger et nytt rollespill, ikke online og helst med mye stemmning. Spilt Gothic 2, 3. Oblivion, Morrowind. Far cry. Sikkert mange andre men ikke som jeg kommer på. Så er det noen andre jeg bør spille? Mine favoritter er klart Gothic. Endret 30. januar 2007 av ErikFN
Gunfreak Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Vampire: The Masquerade - Bloodlines http://en.wikipedia.org/wiki/Vampire:_The_...de_-_Bloodlines
rockingchair Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 KOTOR 1 og 2. Plenty stemning og underholdning for hjerne og klikkefinger. Anbefales på det sterkeste. Eneste spillene jeg har gidda å runde de siste to årene (og jeg har vert innom de aller fleste spilla innenfor sjangeren)
Arang Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Baldur's Gate 2 og Throne of Bhaal. Baldur's Gate 1 hvis du har lyst til det.
RogueAlien Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Baldur's Gate 2 og Throne of Bhaal. Baldur's Gate 1 hvis du har lyst til det. 7841658[/snapback] Det er kult å spille gjennom Baldur's Gate og så ta med seg karakteren over til Baldur's Gate 2. Så får man en fin overgang.
Gromle Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Vampire: The Masquerade - Bloodlineshttp://en.wikipedia.org/wiki/Vampire:_The_...de_-_Bloodlines 7836273[/snapback] Støtter den! Har akkurat installert det på nytt, og storkoser med med det! Malkavian FTW!
fffuuu manchu Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Vampire: The Masquerade - Bloodlineshttp://en.wikipedia.org/wiki/Vampire:_The_...de_-_Bloodlines 7836273[/snapback] Støtter den! Har akkurat installert det på nytt, og storkoser med med det! Toreador FTW! 7842190[/snapback] Indeed Andre spill: Planescape Torment, Divine Divinity, Icewind Dale, Neverwinter Nights 1 moduler, Temple of Elemental Evil, Arcanum. også: Far cry wtf, rollespill?
Licht Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Om du ikke har spilt noen av AD&D-CRPG-ene, kan jeg anbefale Ultimate Dungeons and Dragons, som er en mer eller mindre gigantisk samlepakke med det meste som er utgitt av D&D-rollespill det siste tiåret. Jeg fant den på GAME i dag, og betalte den nette sum av 449,- for følgende spill: - Baldur's Gate (+ expansion) - Baldur's Gate II (+ expansion) - Icewind Dale (+ expansion) - Icewind Dale II - Temple of Elemental Evil - Neverwinter Nights (+ begge expansions) ... Ellers får du også med Dragonshard og Demon Stone, som ikke er RPG-er, men er gitt ut under D&D-merket. Demon Stone er et slags hack and slash semi-rpg (som var ganske kjedelig), Dragonshard er et RTS jeg ikke har fått prøvd enda. Altså får du 8 hele spill med alle tilhørende expansions. Mange av de spillene som tidligere befant seg på et utall CD-er (BGII, f.eks., med sine 4 CD-er) nå hendig pakket på én DVD-plate. Jeg har for lengst vinket det sosiale livet mitt farvel fra i dag av. Svært bilde av pakken og dens innhold i spoiler:
wewwen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 For og være helt erlig liker jeg mye bedre og se mannen i fra en slik vinkel som i Oblivon og Gothic. Har Fått tak i bloodlines nå, ser bra ut foreløpig
TheFifthApe Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ettersom jeg også hadde lyst på et nytt rollespill har jeg skaffet meg vampire bloodlines. Men det er fremdeles ganske bugga etter å ha innstalert 1.2 patchen... Bør jeg innstalere de uoffisielle patchene?
fffuuu manchu Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Ettersom jeg også hadde lyst på et nytt rollespill har jeg skaffet meg vampire bloodlines.Men det er fremdeles ganske bugga etter å ha innstalert 1.2 patchen... Bør jeg innstalere de uoffisielle patchene? 7864671[/snapback] Ja, så absolutt. 3.10 er vel den siste hvis jeg husker rett
Gromle Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Ettersom jeg også hadde lyst på et nytt rollespill har jeg skaffet meg vampire bloodlines.Men det er fremdeles ganske bugga etter å ha innstalert 1.2 patchen... Bør jeg innstalere de uoffisielle patchene? 7864671[/snapback] Ja, så absolutt. 3.10 er vel den siste hvis jeg husker rett 7866502[/snapback] Nei, det er v3.3 som er siste. Den kom nå i januar.
Lakus Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg trenger et nytt rollespill, ikke online og helst med mye stemmning. Spilt Gothic 2, 3. Oblivion, Morrowind. Far cry. Hvorfor i all verden lister du opp FarCry?
Aasgaard Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Da bør du selvsagt sjekke ut Divine Divinity og Beyond Divinity. Mer sjarmerende rollespill skal man lete lenge etter. Omtaler her på Gamer (søk og du skal finne). Ellers er jo selvsagt Baldur's Gate og Baldur's Gate 2 klassikere. Synes i grunn enhver rollespilltilhenger bør ha spilt gjennom alle disse fire spillene.
RogueAlien Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Nå fikk jeg litt lyst til å installere Vampire the Masquerade: Bloodlines om igjen jeg også.. Ellers så synes jeg Neverwinter Nights 2 var ganske bra etter å ha spilt igjennom det en gang med en Barbarian/Cleric/Fighter/Neverwinter Nine character... Men singleplayeren slår jo ikke BG spillene da.. Endret 8. februar 2007 av RougeAlien
Monkeyboy Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) @ Zealuu: Hvor fikk du tak i den Ultimate Dungeons & Dragons pakken? Vil ha! edit: så at du fikk den på GAME. Endret 10. februar 2007 av Monkeyboy
Dimas Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 @ Zealuu: Hvor fikk du tak i den Ultimate Dungeons & Dragons pakken? Vil ha! 7904135[/snapback] Jeg kjøpte min på Spaceworld i Trondheim, kongepakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå