Gå til innhold

Et ultimat kabinett?


Anbefalte innlegg

Tilbudet gjelder egenltig bare den ene 52"en :-)

 

Men den Mozarten virket fantastisk :-) Men hvilken nytte har egentlig den skjermen? Har sett den på komplett også, men kan den vise hva som helst? Og er det snakk om en secondary skjerm, eller bare en ekstra som bare viser faste ting? Men to PCer... *-) Hvor mye kan en grei ITX-maskin koste? :-) Og hva er egentlig vitsen? :-P Men designet var jo fancy, så kanskje jeg velger den til og med om det ikke er noe jeg egentlig trenger av de ekstra nyttefunksjonene :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en skandale at ingen har nevnt Silverstone kabinettene! Har selv Silverstone TJ07, og det virker for meg som noe av det mest ultimate kabinettet :dribble:

 

Stor plass, alu, bra design, uttagbar hk brakett, plass til 2 psu ++

 

Etter min mening, hakket vassere enn Lianli. Prisen er også vassere da :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Dersom du skal ha et ultimat kabinett som du ALDRI trenger å bytte igjen er det CM Stacker som gjelder. Kjøper du i tillegg Stacker 831 får du et sykt bra design og så mye plass at du kan ha en middels stor familie boendes inni der, uten at kabinettet blir helt abnormt digert.

Jeg har hatt mange kabinetter opp i gjennom årene og disse er rett og slett de beste innen rimelighetens grenser!

 

De har store og stille vifter som flytter mye luft, uendelig med utvidelse plass, smarte løsninger og ENORM plass til å jobbe på.

 

Lian Li kabinettene er jo helt tragiske i forhold dersom man ser på det tekniske, kanskje med unntak av det nye kabinettet som Microplex har utviklet i samarbeid med Lian Li. Men dette er alt for digert etter min smak. Den generelle regelen med Lian Li er at det er trangt å jobbe i, har en rotete oppbygning og dårlig kjøling. Dette i forhold til Stacker vel og merke. I forhold til andre kabinetter er Lian Li vesentlig bedre. Lian Li utseendet er det imidlertid noen som synes er finere, og det er nå individuelt.

 

De kabinettene du foreslo ser jo ut som de verste jalla-kabinettene ever for å være helt ærlig. Hvis det er tekniske løsninger, design og utvidelsesmuligheter/fremtidssikkerhet som er i fokus og ikke fjortis-fakter så er CM kabinettene de ultimate til prisen.

Endret av marsboer
Lenke til kommentar
Heysann!

 

Jeg vil ha et utlimat kabinett, sånn at jeg ikke trenger å kjøpe et nytt kabinett med det første... Med det mener jeg at det skal være stort og ha mulighet til masse oppgraderinger. Det skal se så stilig ut, at jeg ikke vil unne meg andre kabinetter :p Det jeg liker er ikke den typiske Lian-Li-stilen. Jeg synes den generelt er nokså kjedelig, selv om det oser kvalitet av looken :) Dere kan jo se hva jeg har for et kabinett fra før i linken i signaturen min :)

 

De minste kravene jeg har, er at det skal være minst 5 fronttilgjengelige bays, siden jeg har tre, og vil ha en viftestyring som krever to :) Det skal også være plass til tre harddisker og et ATX-hovedkort. Den siste tingen som er viktig er at det er vindu :) Ikke så veldig kravstor der, men det er designet som er aller viktigst.

 

Når jeg har sett meg litt rundt nå, så har jeg tenkt på et av disse:

Thermaltake Kandalf Extreme Edition

Sunbeam Evil Eyes

Recom Backdraft

Sunbeam Transformer

NZXTLexa (Denne lever jo ikke opp til 5 bays, da...)

 

Er veldig åpen for andre forslag, og ellers erfaringer fra noen av disse. Og også hva dere synes?

7834948[/snapback]

 

Har et Thermaltake Armor og jeg må si det er jeg meget fornøyd med. Skikkelig god plass inni og ganske stillegående, men er korrekt at det er tungt, ingen tvil... Det er ufattelig hvor god plass det er inni, kjøpte en ekstra harddisk-bay i tillegg.

Lenke til kommentar
dette må vel være det ultimate for deg ;)

 

evt. storebror 201.

7921596[/snapback]

 

Hmmm... Dette det jo ikke ut til å være plass til et mini-ITX i, en gang? Dessuten er det uten vindu...

 

Har et Thermaltake Armor og jeg må si det er jeg meget fornøyd med. Skikkelig god plass inni og ganske stillegående, men er korrekt at det er tungt, ingen tvil... Det er ufattelig hvor god plass det er inni, kjøpte en ekstra harddisk-bay i tillegg.

7922899[/snapback]

 

Er veldig usikker på Kandalf eller Armor, for det er jo nøyaktig det samme, bare med forskjellig front, er det ikke? Det virker i hvert fall sånn... Og jeg tror nesten at jeg har endt på at jeg synes Kandalf ser bedre ut :-)

 

Men er det noen som kan si meg og den eneste forskjellen på Kandalf Extreme Edition og Kandalf er de to viftene i vinduet?

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vel, jeg tok en "helomvending" og bestilte Thermaltake Kandalf LCS for ti minutter siden :-) Fant plutselig ut at jeg ville prøve vannkjøling :-)

7985705[/snapback]

Har et sånt selv, anbefales, men kan få trøbbel med at skruehullene i bunn ikke passer pumpa... Sjekk min post i vannkjøling for mer info. Eller workloggen som er i signaturen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...