Gå til innhold

Dansefeber sesong 2007 - Finalistene er tatt ut


Anbefalte innlegg

Oppdatert:

Nå er feberdagene over og de siste 20 finalistene er valgt ut. Min søster endte opp blandt disse 20 beste, så nå er det bare å håpe hun også kan overbevise det norske folk om sine danseferdigheter! :)

 

Her er et bilde av de 20 finalistene

 

gruppebilde_pXdansefeber_1170838632_1170838646.jpg

--------------------------------------------------------

 

Nå er andre sesong av den norske versjonen av "So you think you can dance" igang. Eller som TVNorge har valgt å kalle det; Dansefeber.

 

 

Det som er interessant i år er at min søster meldte seg på. Derfor synes jeg også at det bør være av din interesse også! ;)

 

Jeg vet fint lilte hvordan det går, men jeg vet også at hun har lang erfaring innenfor pardans da hun har drevet med dette siden hun var en lilten jente!

 

Da jeg var innom BA.no (bergensavisen) igår så jeg at det var lagt ut en liten artikkel om henne også: http://www.ba.no/puls/reality/article2550813.ece

 

Så da sier jeg dere, mine med-medlemmer. Slå på TV'en ikveld og kryss fingrene for min kjære søster :)

 

http://www.tvnorge.no/programmer/dansefeber

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Haha, var visst ikke den store interessen for dette programmet her på forumet. Tenkte å sjekke tråden min og måtte gå 3-4 sider bak.

 

Jaja, jeg tar meg likevel friheten til å gjøre et lite forsøk til og få folk til å følge med i kveld. Dersom dere liker anette må dere jo også stemme. Hun var jo blant de tre parene som fikk færrest stemmer forrige uke, noe som gjorde meg til et nervevrak. Vet ikke om jeg orker det en gang til :p

 

Det bli jo ekstra spennende ettersom hun i dag skal danse en stil hun aldri har prøvd tidligere; DISCO.. :w00t:

 

Heia anette :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...