Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?

Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har prøvd Warcraft 3 med denne skjermen? Får ikke mer enn 1280*1024 i oppløsning =\

8387686[/snapback]

http://www.widescreengamingforum.com/forum...opic.php?t=8293

==Method==

Widescreen is achieved through a registry hack.

Find:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Warcraft III\Video

Edit:

reswidth = xxxx

resheight = yyyy

as appropriate.

Det lover ikke så fryktelig bra. Bildet ville bli strukket over skjermen, dvs spillet støtter egentlig ikke widescreen.

Skrevet
Skulle bare melde at Elkjøp kommer til å få denne skjermen i begynnelsen av mai :). Om folk vil se den i RL før kjøp feks.

Pris vites ikke, og jeg vil ei heller si den da det kan av noen oppfattes som reklame :).

8384938[/snapback]

Perfekt, da elkjøp ligger 2 min. gangavstand fra her jeg bor.....host opp en pris *ber pent * :)

Skrevet
Skulle bare melde at Elkjøp kommer til å få denne skjermen i begynnelsen av mai :). Om folk vil se den i RL før kjøp feks.

Pris vites ikke, og jeg vil ei heller si den da det kan av noen oppfattes som reklame :).

8384938[/snapback]

Perfekt, da elkjøp ligger 2 min. gangavstand fra her jeg bor.....host opp en pris *ber pent * :)

8390368[/snapback]

Imho, om du trenger ny skjerm naa, saa er det ingen vits aa vente til mai for aa teste denne. Tror ikke du vil bli missfornoyd om du kjoeper denne usett :)

Kontrasten er meget god, ikke noe problemer med baklys, og om du spiller mye saa har jeg enda ikke klart aa oppdage noe etterslep (spiller mye FPS-er).

Skulle gjerne kunnet justert skjermen litt mer fysisk sett, saa jeg gir den bare 8.5/10 :p

Skrevet
Blinker det blå LED-lyset på skjermen deres da dere kommer til pcen etter en lang økt fra pcen?

8390447[/snapback]

Ja, skjermen legger seg ned i dvalemodus.

Skrevet (endret)

Jeg er på jakt etter ny skjerm, har aldeles ikke bestemt meg ennå..

Hvordan er denne i gaming? WoW og CS feks? Ikke native oppløsning?

Tenkte mest på en 20" IKKE widescreen, men ble usikker da jeg så 226BW.... :p

Endret av Caddy
Skrevet

Tror ikke det var noe forskjell der jeg. Bare at AMENTIO har lagerført skjermen i to forskjellige kategorier, LCD TV og LCD. Litt merkelig igrunn, siden det ikke er noe ren TV tuner i skjermen.

Eneste jeg reagerer på er dette:

LS22MEWSFV/EDC

LS22MEWSFV

Som en observant leser ser, er det jo forskjellige endelser her, men ikke vet jeg hva de siste "EDC" står for. Prøvde å google på de, men jeg er heller dårlig i Tysk, så prøv lykken selv ;)

PS. Lengre opp i tråden (hvis du gidder å lese), så er det nevnt flere steder litt om denne forskjellen.

Skrevet

Kjøpte denne skjermen på Netshop i forrige uke. Den er vel en av de beste skjermene jeg noensinne har brukt. WoW fikk en helt ny dimensjon :)

Kan absolutt anbefales på det varmeste.

Skrevet
Bestillte denne nå, får den om ca en uke.

Håper det er et godt kjøp. Deg over bringer opp håpet mitt!

8396611[/snapback]

Hvor bestilte du denne?

Skrevet (endret)
Bestillte denne nå, får den om ca en uke.

Håper det er et godt kjøp. Deg over bringer opp håpet mitt!

8396611[/snapback]

Hvor bestilte du denne?

8396748[/snapback]

Igjennom jobben, leverandør; PS Østereng. Ikke på lager desverre, derfor ca en ukes ventetid. :)

Endret av Caddy
Skrevet

Henta skjermen min på posten i dag! :D Ble så glad når jeg så S'en bakpå skjermen! :p

Utrolig deilig skjerm.. Må bare få sagt det.. :p

Løp og kjøp! :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...