Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Netshop for inn garantert skjermer denne uka ? Og dem selger kun S panel ?

 

 

Kundebehandleren jeg snakket med sa at skjermene var bekreftet inn på fredag, og de som allerede var bestilt skulle sendes ut samme dag. Så fredag denne uken ja. Ut i fra det jeg har lest her i tråden, så har alle Netshop bestillinger kun levert S-paneler. Så alt lover godt. Men posten rekker vel aldri å sortere allerede samme dag, så min forsendelse er vel ikke underveis før mandagen.

 

/espenah

8417905[/snapback]

 

Bra, har best. hos Netshop nå, så for vi håpe den kommer raskt !

Lenke til kommentar

Jeg har mottatt skjermen fra Computer City, S-panel.

 

Kan noen fortelle meg hvordan man bruker DVI-kabelen?

 

Jeg har installert både analog og digital driver, men når jeg kobler til DVI-kabelen fra skjermen til pc'en og velger "Samsung Syncmaster 2 av 2" i NVidia kontrollpanel (der "Samsung Syncmaster 1 av 1" er den analoge tilkoblingen), blir skjermen svart.

 

Noen som vet?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Regner ikke med du skal bruke begge kablene.... ?

 

Edit:

 

Enten er det VGA du bruker, eller så er det DVI, ikke begge på en gang typisk.

 

Edit:

 

Skjermen min blir visst ei uke forsinket... Skal si disse går fort ut av lagrene rundtforbi!

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Jeg har mottatt skjermen fra Computer City, S-panel.

 

Kan noen fortelle meg hvordan man bruker DVI-kabelen?

 

Jeg har installert både analog og digital driver, men når jeg kobler til DVI-kabelen fra skjermen til pc'en og velger "Samsung Syncmaster 2 av 2" i NVidia kontrollpanel (der "Samsung Syncmaster 1 av 1" er den analoge tilkoblingen), blir skjermen svart.

 

Noen som vet?

På forhånd takk.

8418795[/snapback]

 

 

Enkelt, dra ut vga kabelen og la dvi stå montert, start om maskinen. ;)

Lenke til kommentar

Dere er bare heldige Først bestilte jeg fra computer city, venta i 3 uker så fikk jeg en mail desverre må de vente til 4 arpil blha blha bla cancel bestilling

 

så var det mpx.no.. bestilte dær får en mail den 4 april fra mpx desverre er det en forsinkelse blhablha blha ser vi vill få den sirca den 12.... oki im happy men neida

 

den 12 får jeg en ny mail desverre forsinkelse--- ser på sia 25 mars

 

ka i faen e det med mpx viss ikke æ får den jævla skjermen den 25 skal æ låve att æ ska ringe dem æ be dem ta den jævla skjermen å å putte den så langt inne "#¤"¤34

 

bestille fra netshop da digg å vente på en skjerm i 1 månde nu!

 

btw skriv jævla dårlig så

Lenke til kommentar
Kan selge vis du gir 10k :D

8424727[/snapback]

 

hehe :!:

10k = er vel ingen valuta som heter bare "k" så dermed er vel verdien 0 :tease:

8424856[/snapback]

 

Så hva er du villig til og gi, finnes på lager på flere store nett butikker her i .se ;)

8425573[/snapback]

 

Hvilke nettbutikker gjelder det ? Og sender dem til Norge uten at det kommer toll på det ?

Eller har dem butikker i nærheten av Charlottenberg ?

Lenke til kommentar
Dere er bare heldige Først bestilte jeg fra computer city, venta i 3 uker så fikk jeg en mail desverre må de vente til 4 arpil blha blha bla cancel bestilling

 

så var det mpx.no.. bestilte dær får en mail den 4 april fra mpx desverre er det en forsinkelse blhablha blha ser vi vill få den sirca den 12.... oki im happy men neida

 

den 12 får jeg en ny mail desverre forsinkelse--- ser på sia 25 mars

 

ka i faen e det med mpx viss ikke æ får den jævla skjermen den 25 skal æ låve att æ ska ringe dem æ be dem ta den jævla skjermen å å putte den så langt inne "#¤"¤34

 

bestille fra netshop da digg å vente på en skjerm i 1 månde nu!

 

btw skriv jævla dårlig så

8425622[/snapback]

 

husk at nå står det 27 april ubekreftet hos Netshop også... hehe

Lenke til kommentar
Kan selge vis du gir 10k :D

8424727[/snapback]

 

hehe :!:

10k = er vel ingen valuta som heter bare "k" så dermed er vel verdien 0 :tease:

8424856[/snapback]

 

Så hva er du villig til og gi, finnes på lager på flere store nett butikker her i .se ;)

8425573[/snapback]

 

Hvilke nettbutikker gjelder det ? Og sender dem til Norge uten at det kommer toll på det ?

Eller har dem butikker i nærheten av Charlottenberg ?

8425651[/snapback]

 

 

Hehe, prisjakt.nu så finner du dem. Om dem sender til Norge *og* uten toll tror jeg blir verre, da Norge som kjent står utenfor EU, det får du sjekke med de enkelte nettbutikker. Charlottenborg vet jeg ikke hvor er, men ser Elgiganten og lign. har den også på lager, så da er vel spm hvor langt fra nermeste større svenske by er du..? Ikke satt meg inn i det der siden jeg selv bor i .se, og jeg fikk vel min skjerm før noen i Norge hadde sett skjermen fysisk tror jeg (se mini review side 3 i denne tråden).

 

Men avslutningsvis så tror jeg det blir upraktisk hente/få tilsendt skjerm fra .se grunnet uklarheter med toll/garanti osv for din del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...