Gå til innhold

--


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så de på McDonald's for 2-3 dager siden. Gadd ikke betale 5 kroner for 2-4 sugerør.. :p

7850229[/snapback]

Hvor mye ville du betalt for 1 sugerør?

7850301[/snapback]

 

På McDonald's solgte de noen pakker med fler enn 1 i til 5 kroner.

Aner ikke akkurat hvor mange, for jeg gadd ikke se noe mer, men antar at det enten 2, 3 eller 4 sugerør.

Lenke til kommentar
5 kroner 10 kroner, står det så dårleg til med dykk at dette er eit problem? Kjøper du først dyr mat på MacDonalds er ikkje sugerøyret det største problemet.

7859347[/snapback]

Enda en som ikke har skjønt at pris er ikke pris alene, men pris er et forhold mellom den verdien man får og det man betaler. Om jeg synes noe er verdt 50øre vil jeg ikke betale 2kr for det, selv om 2kr i seg selv er lite.

Lenke til kommentar

De hadde en boks med sugerør på disken på McDonald's i Arendal.

 

5 kroner eller 10 kroner er ikke mye, og jeg hadde hatt råd, men jeg gadd ikke kjøpe 2-3 sugerør for 5 kroner når man f.eks kan kjøpe en boks med pulver til 15 kr. Kunne sikkert kjøpt for å teste, men gadd ikke.

Endret av Knut_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ok. har nå fått smakt sjokoladeversjonen og må si at det var dårlige greier. Ganske ekkel og kunstig sjokoladesmak.

Nå er det veldig mange år siden jeg har smakt annen kald sjokolademelk, men tror ikke jeg tar mye feil når jeg sier at all annen sjokoladedrikk på markedet slår dette "sugerørgreiene" på smak, og ikke minst pris.

En grei beskrivelse på "Sipahh" må være "Dyrt og Dårlig". :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...