Skribenten_ Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 som dere sikkert vet så var det ikke bare tjo og hei og raid med en gang du nådde lvl 60, som jeg den gang da trodde. nei da var det stor jobb med å få attunment til en del raid instancer. key til onyxia..MC..BWL...det tok faktisk ganske lang tid, og det tok også ganske lang tid å finne ut av hva som skal gjøres hva i spillet. jeg tror faktisk jeg hadde slitet veeeldig mye derosm det ikke hadde vært for forum og guides på internett. det blir nok ikke enklere i BC. derfor lurer jeg på om noen som har en oversikt over raid instancer og hva som skal til for å bli attuned til dem. eventuelt en guide eller noe. jeg regner med at man kanskje allerede på lvl 67-68 kan starte diverse questlines.
DirtyBit Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 ekke så vanskelig som det ser ut til egentlig, problemet begynner når du komer til 25 instancene, de skal vist være et helvete
Vaktmestern Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Start med å få tilgang til heroic mode i instancer, da er du godt på vei. Er vel kun Kharazan som ikke krever at du har tilgang til diverse heroic instancer.
nazrm Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Fikser heroic keys mens man gjør karazhan chain!
PcT Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det er en tråd om akkuratt det samme :/ Pls ikke spam forumet sånn
wonnim Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det er en tråd om akkuratt det samme :/ Pls ikke spam forumet sånn 7829667[/snapback] l2rapporter ;oo
Uderzo Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det er en tråd om akkuratt det samme :/ Pls ikke spam forumet sånn 7829667[/snapback] Det kom fra rett kjeft. Feilposting/duplikater/ osv kan du rapportere. Uten å kommentere at det har blitt begått et regelbrudd eller bare for å si du har rapportert tråden. Det er spam!
Skribenten_ Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 nå følte jeg meg plutselig veldig kriminell
DeadbeaT Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 (endret) schlemm janern dette har aldri skjedd før, folk har aldri laget to topics om samme dill, neida.... ikke i det hele tatt. nope. niks. Endret 30. januar 2007 av DeadbeaT
PcT Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det er en tråd om akkuratt det samme :/ Pls ikke spam forumet sånn 7829667[/snapback] Det kom fra rett kjeft. Feilposting/duplikater/ osv kan du rapportere. Uten å kommentere at det har blitt begått et regelbrudd eller bare for å si du har rapportert tråden. Det er spam! 7832460[/snapback] Din post er spam og om det samma skal sies om.. problemet er vel at det er så ekstremt mange topics oppe å går for den siste månedene om de akkurat samme temaet
DeadbeaT Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det er en tråd om akkuratt det samme :/ Pls ikke spam forumet sånn 7829667[/snapback] Det kom fra rett kjeft. Feilposting/duplikater/ osv kan du rapportere. Uten å kommentere at det har blitt begått et regelbrudd eller bare for å si du har rapportert tråden. Det er spam! 7832460[/snapback] må stille meg litt på lag med PcT her.. for det første så sier han da aldri at han har rapportert denne posten, og han har jo også fullstendig rett i at trådemne har blitt tatt opp i mange tråder før og at en liten søk fra OP sin side ville svart på det meste han lurte på. Du derimot kommer veldig agressivt ut her, og når sant skal sier så gjør din post like mye nytte for seg som PcT.
Uderzo Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 må stille meg litt på lag med PcT her.. for det første så sier han da aldri at han har rapportert denne posten, og han har jo også fullstendig rett i at trådemne har blitt tatt opp i mange tråder før og at en liten søk fra OP sin side ville svart på det meste han lurte på. 7837553[/snapback] Jeg sa aldri at han hadde sagt han hadde rappotert tråden (kronglete setning ). Du derimot kommer veldig agressivt ut her, og når sant skal sier så gjør din post like mye nytte for seg som PcT. PcT er lei brukere som ikke søker før de lager en tråd. Og jeg er enig med han der, men jeg er også drittlei at noen alltid må kommentere at det finnes tråder om det samme eller kommentere andre regelbrudd/unødvendigheter. I steden for bare å rapportere tråden. og når sant skal sier så gjør din post like mye nytte for seg som PcT Jeg ventet på denne og det samme kan sies om din, skal vi fortsette med dette? Rapporterings funksjonen har en tendens til å fremme barnslig oppførsel hos forum brukere. Irriterer meg over folk som alltid må påpeke andres feil. Sorry for at jeg lot min frustrasjon gå utover PcT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå