Malakai Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Pokker, der ble jeg deppa gitt. Fallout er uten tvil favorittRPG'en min gjennom alle tider, og jeg ser ikke hvordan Bethesda skal klare å beholde elementene som gjorde FO såpass unikt. For å sitere fra fallout-wiki'en:--- Fallout 3 will use a version of the same Gamebryo engine as The Elder Scrolls IV: Oblivion[1], and is being developed by the same team --- uff & uff 8187587[/snapback] Gamebryo er jo bare en fysikk/grafikk engine, så det ser jeg ikke på som negativt. Problemet er hvis de kjører samme greie på rpg delen som på Oblivion. Håper de gjør det så likt orginalen som mulig i forhold til lvling og slikt.Hvis ikke støtter jeg opp om UFF & UFF Personlig skulle gjerne hatt det som et top down spill, ala nwn
frankpettersen Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Gamebryo er jo bare en fysikk/grafikk engine, så det ser jeg ikke på som negativt. Problemet er hvis de kjører samme greie på rpg delen som på Oblivion. Håper de gjør det så likt orginalen som mulig i forhold til lvling og slikt.Hvis ikke støtter jeg opp om UFF & UFF Personlig skulle gjerne hatt det som et top down spill, ala nwn 8187803[/snapback] Jeg er litt skeptisk med den enginen. Hvis den kan låses fast til noe nwn lignende fugleperspektiv vil jeg være fornøyd. Innser at de dagene med håndtegnet frame-by-frame 2d grafikk er over. Det som gjør meg nervøs, er at Gamebryo er så fokusert på ragdoll / "ting faller" fysikk, at jeg nærmest forventer at Bethesta kommer til å gjøre spillet i real-time og i førstemanns perspektiv. Dessuten, om de får med humoren, de utallige mange referansene til filmer / musikk / andre spill ("...We got Black booty, yellow booty, smoking booty... Come in booty lovers!"), pipboy, og hele atmosfæren uten de originale utviklerne, det er et spørsmål i seg selv... Menmen, man krysser fingrene, og venter.. Synes dog de kunne ha gitt ut et screenshot eller to
frankpettersen Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Vel, noe skjer iallefall om 33 dager... http://fallout.bethsoft.com/
Dragoncrest Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Dette kan bli årets spill for min del, så lenge de klarer å holde seg rimelig trofast til orginalene.
Tå. Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Oblivion solgte som varmt hvetebrød og var igrunn et dritt spill som ødela elder scrolls serien. Bethesda vil nok trolig gjøre det samme med Fallout! Jeg kommer nok til å spille det, men blir nok utrolig skuffet. Med denne instillingen håper jeg å bli positivt overasket istedet for ekstremt skuffet
Penneknekt Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 (endret) De som ønsker å se hvor langt Black Isle var kommet med det egentlige Fallout 3-spillet (kodenavn: Van Buren), kan se . Endret 3. mai 2007 av Penneknekt
KayAU Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Jeg kommer nok til å spille det, men blir nok utrolig skuffet. Med denne instillingen håper jeg å bli positivt overasket istedet for ekstremt skuffet 8527092[/snapback] Men kjem du ikkje då til å bli skuffa når du oppdagar at du ikkje blir positivt overraska? Kay
frankpettersen Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Klippet der var jo egentlig ganske kult. Om bethesda får til et lignende resultat blir jeg glad. Kommer til å savne alt turn-systemet, men det er jo en døende sjanger for tiden. Worst case scenario: "oblivion with guns"... Grekk og skru http://www.imperialpower.net/sovys_stuff/c...3dialogue-1.gif Endret 3. mai 2007 av frankpettersen
Penneknekt Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Jeg blir veldig overrasket dersom det viser seg å bli noe annet enn et førstepersons skytespill med «rollespillelementer». Bethesda har sagt de kommer til å bruke Oblivion-motoren. Turn-based kan man iallfall bare glemme.
ZanZel Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 (endret) At Bethesda i det hele tatt kommer til å lage ett Fallout3 som alle er fornøyd med er det bare å glemme, for forventningene er alt for høye. Hvis man i det hele tatt har muligheten til å velge first-person-view i spillet er det dømt til å mislykkes. Tviler på at det blir isometric-view-angle også. Det kommer helt sikker til å bli full 3D, med roterende kamera og full pakke. Dette er jo overkommelig så lenge jeg kan låse kameraposisjonen i en vinkel som ligner tidligere Fallout spill. Turn-based-combat kan jeg nesten garantere at ikke kommer til å bli implementert, tror vi blir heldige bare vi får muligheten til å pause gamet på en tilfredstillende måte. De er jo pent nødt til å gå tilbake til den orginale character creation settet, og kaste det de lagde i Oblivion rett i søpla. Håper virkelig de har lært leksa med level-scaling nå og at det ikke er i nærheten av spillet. Ellers er jeg veldig spent på hvordan følelse jeg har om 33 dager etter jeg har sett teasern til F3. Håper virkelig at jeg blir posetivt overrasket, de har i hvertfall klart å få til concept-art'en. Synes den så bra ut. Og i mellomtiden så kan man jo bare spille igjennom F1 og F2 og mimre om gamle dager og hvor mye bedre alt var før. Forresten så har du jo The Fall som man kan spille, jeg synes det gir en god pekepinn på hvordan F3 kan komme til å bli. Jeg koser meg hvertfall masse med dette spillet, mens jeg venter nå! Endret 3. mai 2007 av ZanZel
rebelchad Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Det jeg husker best fra Fallout er G.E.C.K: Garden of Eden Creation Kit xD Personlig syns jeg Fallout serien burde ende nå. De to første spillene var ekstremt bra og ingenting kommer til og overgå dem uansett. "Tribute to Fallout" eller noe lignende kunne kanskje blitt lansert, men personlig ser jeg falloutgenerasjonen som over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå