Gå til innhold

Joost beta invites


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det har kommet en ny version av Joost kalt 'Joost - Now for Friends' som etter hva jeg kan forstå gir alle brukere, også nye, ubegrenset invitasjoner.

8525039[/snapback]

Tilnærmet ubegrenset er vel stikkordet. Hos meg er det i hvert fall ikke fler enn 999.

8525312[/snapback]

 

Blir vel mer tilnærmet ubegrenset. Jeg vet at jeg ikke ville greid (tilogmed ikke med tiltak) å fylle ut 999 invitasjoner :p

Lenke til kommentar

jeg la ut ett bilde av invites vinduet ett par sider tilbake, her er det igjen..

post-5017-1178149650_thumb.jpg

 

men!

dette bildet er verdiløst nå, i den nye "now for friends" versionen av Joost så er antall invites rett og slett fjernet, også på sendte invitasjoner listen. så, Casper, du kan sitte å trykke og fylle ut skjemaer på tusenvis om du gidder, fordi der er ikke tellerverk lengre, om du har opgradert til siste version, V0.10.1 :p

 

 

Cornel, eneste det husker er hvilket program du så sist og hvor du stoppet avspillingen når du starter joost på nytt.

Lenke til kommentar
Om de som ber om invites leser litt i tråden så vil dere sa at dere bør sende

PM til de som har invites med fullt navn og mail-adresse.

 

Nesten ingen som deler ut gidder sjekke denne tråden hver gang noen spør om en..

8525893[/snapback]

Få tak i trådstarter og be han oppdatere førsteposten. Kan ikke forvente at folk leser alle disse sidene når de bare vil ha en invite. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...