Deceiver Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Stonegard skal ha konsert i Oslo fredag 2. februar på Sub Scene i Kirkegata. Billetter selges i døra eller i cafeen deres denne uka. Dørene åpner klokken 19:00. Noen som skal dit?
JPNord Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Gi meg Stonegard til Stavanger, det bandet vil jeg gjerne se. Tror dere som skal dit får en heidundranes konsert.
Dr. Jacoby Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 (endret) fra nettsiden deres: Alle arrangementene på Sub Scene har FRI ALDERSGRENSE. Joda, kanskje jeg drar. Endret 29. januar 2007 av Ministry
Ustedalen Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Litt off topic. Jeg saa Stonegard live paa Geilo. De hadde en konsert i forbinnelse med verdenspremieren paa Star Wars 3. Bandet var nok saa bra, noe publikum ikke var. Det var rundt 30 personer i salen (wow, det er jo mye) hvor alle satt rett opp aa ned og saa paa. Det var bare jeg og en annen person som gjorde noe annet enn aa se ut som noen lobutumerte idioter.
Deceiver Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Litt off topic. Jeg saa Stonegard live paa Geilo. De hadde en konsert i forbinnelse med verdenspremieren paa Star Wars 3. Bandet var nok saa bra, noe publikum ikke var. Det var rundt 30 personer i salen (wow, det er jo mye) hvor alle satt rett opp aa ned og saa paa. Det var bare jeg og en annen person som gjorde noe annet enn aa se ut som noen lobutumerte idioter. 7826008[/snapback] Nice. Sånn blir det forhåpentligvis ikke på fredag ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå