Gå til innhold

Gode COOP soill (nei ikke prix og obs)


Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips for spill med gode cooperativ modus.

Tenkte jeg skulle få med kjærringa på noen runder dataspill igjen.

(det er lenge siden vi spilte coop på UT, UT2005, samt div utgaver at Deltaforce)

Sist vi spilte sammen var det vel Anarchy Online vi spilte...

Men nå er jeg på jakt etter et bra cooperativt spill, hvor vi kan spille på lag med flere. Helst mot NPC, da dette oftest er enklere :whistle:

 

Tenkte litt på BF, men er vel ikke ute etter spill, hvor man må bytte til kjøretøy og annet.... kjærringa er mest glad i å snipe, og elsker headshots.

 

Jeg spiller en del rainbow6 Las Vegas, men det har kun mulighet for 4 dersom man spiller storyline mot NPC.

 

Det er lenge til nye UT"3" kommer, så om noen har tips til spill, vennligst post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje World of Warcraft ettersom dere likte Anarchy Online? Det er vel det mest populære online spillet i dag. Koster ikke mye å kjøpe, men man må betale 100 kr i måneden for å spille det. Har hørt om flere jenter som også liker spillet. Du vil ha stor glede av å spille det i lag med andre. :)

Lenke til kommentar

Har noen gode minner fra Ghost Recon.

Jeg testet det med et par kamerater en gang. Jeg foretrekker sniper posisjon så jeg lå rimelig langt og dekket mens de rykket fram mot målet. Sabla moro. Har ikke testet coop på det nyeste Ghost Recon, men tviler på at det er noe verre enn eneren.

Lenke til kommentar
Dersom du ikke har spilt Gears of War, så er det det ultimate coop spill. Du kan kun være to på lag da, men til gjengjeld så er hele spillet lagt opp til coop. Det er 100% likt singleplayer delen bare at man spiller coop. Anbefales på det sterkeste.

7821808[/snapback]

 

 

 

Har dette, men jeg trudde dette var et rent Xbox360 spill..

og jeg har akkurat brukt såpass mye penger på data,

at jeg kan ikke kjøpe meg ny Xbox og ny 42" plasma nå.

 

Uansett, så tenkte jeg at siden dette er mest for kjærringa,

så er det ønskelig å ha med flere enn 2 stk spillere,

så kjærringa kan "gjemme" seg litt i mengden.

Lenke til kommentar
Dersom du ikke har spilt Gears of War, så er det det ultimate coop spill. Du kan kun være to på lag da, men til gjengjeld så er hele spillet lagt opp til coop. Det er 100% likt singleplayer delen bare at man spiller coop. Anbefales på det sterkeste.

7821808[/snapback]

 

 

 

Har dette, men jeg trudde dette var et rent Xbox360 spill..

og jeg har akkurat brukt såpass mye penger på data,

at jeg kan ikke kjøpe meg ny Xbox og ny 42" plasma nå.

 

Uansett, så tenkte jeg at siden dette er mest for kjærringa,

så er det ønskelig å ha med flere enn 2 stk spillere,

så kjærringa kan "gjemme" seg litt i mengden.

7821851[/snapback]

 

Hmm, fikk ikke med meg at det var data du snakket om, beklager.

 

Til det du skriver nå og med tanke på å ta med "kjerringa", så vil jeg faktisk anbefale Diablo II LOD. Det er gammelt ja, men det kan spilles på eldre pc'er og det fås for en billig penge. Jeg spilte dette mye før med kona mi, og hun synes det var kjempegøy. Når du spiller over Battle.net her så er det plass til 8 spillere i et spill. Det kan være litt vanskelig for nye i starten da det er vanskelig å finne bra utstyr, men allikevel.

Lenke til kommentar

Hmm, fikk ikke med meg at det var data du snakket om, beklager.

 

Til det du skriver nå og med tanke på å ta med "kjerringa", så vil jeg faktisk anbefale Diablo II LOD. Det er gammelt ja, men det kan spilles på eldre pc'er og det fås for en billig penge. Jeg spilte dette mye før med kona mi, og hun synes det var kjempegøy. Når du spiller over Battle.net her så er det plass til 8 spillere i et spill. Det kan være litt vanskelig for nye i starten da det er vanskelig å finne bra utstyr, men allikevel.

7822934[/snapback]

 

 

skummelt at du nevner diablo i post nr 666

Satser ikke på "bad omen" her nå :ermm:

Lenke til kommentar

Hmm, fikk ikke med meg at det var data du snakket om, beklager.

 

Til det du skriver nå og med tanke på å ta med "kjerringa", så vil jeg faktisk anbefale Diablo II LOD. Det er gammelt ja, men det kan spilles på eldre pc'er og det fås for en billig penge. Jeg spilte dette mye før med kona mi, og hun synes det var kjempegøy. Når du spiller over Battle.net her så er det plass til 8 spillere i et spill. Det kan være litt vanskelig for nye i starten da det er vanskelig å finne bra utstyr, men allikevel.

7822934[/snapback]

 

 

skummelt at du nevner diablo i post nr 666

Satser ikke på "bad omen" her nå :ermm:

7824596[/snapback]

 

Hehe. Satser på at det går greit. Litt pussig sammentreff ja.

Lenke til kommentar

Skal du ha et bra Coop-spill, vil jeg på det sterkeste anbefale Hidden & Dangerous 2: Sabre Squadron.

 

Dette spiller jeg så og si daglig. Her må en virkelig ha litt god teamplay for å lykkes på Hard-nivå. Et taktisk spill en må trå varsomt og kikke rundt neste hjørne.

Spillet er 2-3år nå men, har et virkelig bra gameplay. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...