Gå til innhold

TES: Trenger litt starthjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte spillet i går (elkjøp har det på tilbud til 200 kr, løp og kjøp), og satt vel 6 timer før jeg merket at tiden hadde gått. veldig godt spill, men har noen spørsmål:

-Health. jeg spiller/spilte som Knight, og jeg opplevde ofte at jeg ikke hadde noen potions, og magi for å heale seg selv var veldig dårlig. hvor kan jeg kjøpe potions billig? (var dyrt i empirial city).

-Stjeling og dreping. selv om jeg stjeler noe uten at noen ser det, eller dreper noen hvor ingen har sjans til å se meg, hvorfor blir jeg stoppet av "politiet" uansett?

drepte Rufio i den Inn'en langt uti skauen, og etter jeg drepte han fulgte han ranger-karen etter meg ut. jeg knerta rangeren, ingen andre ute midt i skauen på natta, men ble fortsatt huka av snuten i Impirial city.... tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan sove for å få liv. Trykk T for å sove eller sov i en seng.

Det med vaktene så fins det en mod som fikser på det HER.

Du bør laste ned 2 mods til, men du bør kansje vente litt med så du får prøvd det orginale Oblivion. De 2 moddene som gjør spillet mye bedre er Oscuro's Oblivion Ovrhaul og AF level mod.

Endret av oblivion_-__
Skrevet

Spill oblivion uten mods først du, så kan du heller laste ned noen når du føler for noe nytt ;)

Altså, purken har "kjeltring radar". De merker om du gjør noe *F* inntil 1000(?) fot unna(litt forenklet). Dessuten får du en bounty hver gang du blir oppdaget mens du bryter loven, så lenge du har en bounty kan du bli huket av alle vakter selv om du gjorde ting i en annen by.

Potions er dyre, lag dine egne istedet.

Skrevet

Tror det finnes en mod slik at kun vakter innenfor synsvidde ser om du gjør noe galt, istedet for at alle plutselig blir telepatisk informert om at du har forbrutt deg.

Skrevet

du stikker til arenaen! Jeg ble champion i dag :thumbup: lettjente penger. alcemy er vell den beste måten og få tak i potions, men og kjøpe dem koster jæævlig mye ja. Stikker og spiller jeg :)

Skrevet

nei du trenger ikke være veldig god,med det sugne levelsystemet til Oblivion.

jeg klarte i dag og ta grand champion fyren med 2 piler.

hvordan:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
enchant en bue med 3 fire damage i 35 sekunder, hvis du har Grand Soulgem. går han fort ned skal du se, eller du kan bruke hvilken som helst annen soulgem men da må du nok ha litt flere piler
Skrevet

the gray prince gjorde ikke en puck mot meg, fant ut hva den andre halvdelen av han var så ville han bare dø. easy peasy. Men er litt pes og komme opp til han dog.

Skrevet

Det er ingen bug, det er en del av questen. Etter at han har funnet ut at han er vampyr-avkom, så ønsker han å dø, da han anser seg selv som dritt. Derfor angriper han ikke i Arenaen.

@Spazz: Det er en relativt enkel sak å bli Grand Champion i Arenaen som melee på lvl 1. Det eneste som vil være litt vanskelig er når du møter flere enn 1 om gangen. Resten er lett såfremt du har taket på kampsystemet.

Skrevet
Det er en bug i spillet som gjør at han ikke kjemper mot deg etter at du har fullført questen hans.

7828322[/snapback]

jeg som trodde du aldri tok feil!

Det at han ville skjønte jeg med en gang , der og så derfor

Dark Brotherhood kontakter deg hvis du gjør questen hans før du har drept noen uskyldige( han forsvarer seg nemlig ikke , derfor går det som et uskyldig mord)

Skrevet

Uffda, beklager så meget. Jeg har hørt fra andre kilder at dette var en bug, men da er jeg visst feilinformert. Jeg får kontrollere kildene bedre neste gang. :blush:

Skrevet

Uff, blasfemi. Må nesten trykke på rapporter-knappen... :tease:

Vel, med de 99,99999999999 prosentene følger det et enormt ansvar - folk stoler på meg, og da må jeg sørge for at informasjonen jeg gir er riktig. Det stod dog ikke om tredje verdenskrig heller, da. Heldigvis.

Men takk for tilliten. :) Fint å se at jeg faktisk har en høy riktighetsprosent.

Skrevet
har det til 360, så litt vanskelig med mods...

7825064[/snapback]

hvis du har det til 360 kan du bare skru ned vanskelighetsgraden...

bare trykk start>options>difficulty, og skru den ned... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...