Gå til innhold

Se opp for Neonode!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan fikk dere den?

ser at det står at den kom på døra med UPS, men ringte de eller sendte epost etc. før de kom?

9377686[/snapback]

UPS kom med min på døra. De ringte ikke til meg først.

De leverer vel mellom 8 og 16.

Er du ikke hjemme første gang de prøver å levere så vil de legge igjen en lapp når de prøver igjen neste gang.

Hvis du bestiller kan du ringe til Neonode etter et par dager å få sporingsnummer så kan du følge mobilen på veien til Norge.

Lenke til kommentar

Fikk sånn lapp fra UPS idag, men åssen får jeg tak i telefonen nå?

 

EDIT: Hentet telefonen på postkontoret. (ikke noe neste leveringsdato nei)

 

ENDELIG!

Bestilte torsdag 23. august, og fikk den i dag 3. september, synes det tok litt lang tid.

 

Har ikke rekt å lade den opp enda, men den virker veldig(!) liten. Og joysticken virker litt løen :dontgetit:, men den bruker man jo nesten ikke uansett.

Endret av auto6
Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut hvordan (eller om det er mulig) å flytte rundt på filene etter at de er lagret i fil systemet.

 

som f.eks. hvis man har lagret mange bilder i "pictures", og så lager en mappe under den som heter "dyr"/"morsomme" etc, og så vil flytte noen filer fra "pictures" og ned i undermappa.

Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut hvordan (eller om det er mulig) å flytte rundt på filene etter at de er lagret i fil systemet.

 

som f.eks. hvis man har lagret mange bilder i "pictures", og så lager en mappe under den som heter "dyr"/"morsomme" etc, og så vil flytte noen filer fra "pictures" og ned i undermappa.

9432336[/snapback]

 

Dette går dessverre ikke. Man kan slette, skifte navn og lage mapper.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Må bare spørre:

 

Er dette virkelig noe "Å se opp for"!?? :hmm:

9433652[/snapback]

Det er en stilig og liten telefon.

Ganske mange som har spurt: "Stilig, hva er det?" eller "Tøft, hvilken modell er det a?"

Men ingen tvil om at HTC TyTn II (P4550) kommer til å ta over for denne... Neonode'n vil bli lagt i samlingen min og bli brukt innimellom. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...