klilleng Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Trenger et program som enkelt kan synkronisere flere kataloger. Det er ønskelig at jeg kan velge X antall kataloger som skal synkroniseres til en annen disk / nettverksdisk. Bør kunne kjøre i bakgrunnen og synkronisere automatisk f.eks. 1-2 ganger daglig. Bør være Freeware, og trenger ikke være noe avansert. Lite og lett er fint. Noen tips?
geir__hk Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Treecomp burde være programmet til jobben. Eneste minus er at det ikke kn kjøres automatisk sånn som du sikkert ønsker. Jeg ser det har kommet en ny beta-versjon, men den har jeg ikke fått testa ut ennå.
Dy§no Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa
klilleng Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 (endret) Har du en lovlig Windows så kan du gå på Windows sin hjemmeside og laste ned synctoy. Hvis ikke anbefaler jeg Cobian Backup. 7820055[/snapback] Såklart jeg har lovlig Windows. Har ikke alle det? SyncToy ga bare feilmelding når jeg prøver å starte det. (Edit: funker kanskje dårlig med XP-64?) Cobian Backup ser derimot ut til å være akkurat noe sånt som jeg så etter. Takk for tipset. Endret 30. januar 2007 av klilleng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå