Gå til innhold

Logitech G25 og richard Burns rally. Ikke mulig?


Anbefalte innlegg

Jeg får verken H giret eller force feedbak på min G25 til å fungere i Richard burns rally. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få til dette, eller er det ikke mulig?

 

Clutch, gear med pads (rattet), gass, brems, svinge med rattet fungerer.

 

Det jeg mangler er altså Force feedbak, noe jeg syntes er det viktigste med hele greia.

 

For det andre er det jo fandens nesten klin umulig å holde bilen på veien i richard burns!

 

HELP please!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme rattet som deg og har ikke hatt noe problemer med å spille Richard Burns. Har du lagt inn driverene og kjørt kalibreringen som fulgte med?? Det burde gjøre susen ;) Har aldri satt bedre tider i rbr enn jeg gjør nå! H-giret er ikke kompatibelt trur jeg, men wrc bilene bruker jo sekvesiell giring uansett ;)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Jeg får verken H giret eller force feedbak på min G25 til å fungere i Richard burns rally. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få til dette, eller er det ikke mulig?

 

Clutch, gear med pads (rattet), gass, brems, svinge med rattet fungerer.

 

Det jeg mangler er altså Force feedbak, noe jeg syntes er det viktigste med hele greia.

 

For det andre er det jo fandens nesten klin umulig å holde bilen på veien i richard burns!

 

HELP please!

 

Du må laste ned patch 1.01, eller 1.02 fra www.richardburnsrally.com eller www.bhmotorsports.com. er vel ingen som trenger å piratkopiere dette spillet, koster jo 50kr. Dessuten er det den beste rally-sim til dags dato, jeg har 2..:) (Jeg leste feil her jeg nå ser jeg, det er jo 2008 nå, ikke 07, så mitt svar kommer nok litt sent....hehe.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Og mitt spørsmål kommer enda senere.

 

Har og g25, og koser meg med de fleste spill, å her om dagen fikk jeg lyst til å legge inn RBR igjenn.

 

Har lakt in H-Gir plugin, og det funker flott, og alt ellers funker og fint.

 

Untatt Force Feedback..

 

Har patchet spiller til 1.02 og prøvd å instalere Logitech profiler og spillet flere ganger.. nytter ikke..

 

Noen gode tips?

Kjører Vista ultimate x64.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...