Gå til innhold

Pusen min er død


Anbefalte innlegg

Kondolerer :(.

 

Hadde en katt som het Dennis og den døde når jeg var 8 år. Søstra mi trodde at moren og faren min ikke gadd å gi Dennis mat i over en uke eller noe sånt før vi fikk vite det. Var ganske lei meg et par dager senere :cry:, men så fikk vi Dennis i 2001, tre år senere tror jeg. Har ikke bilde, men kan nok oppdatere.

 

For noen år siden fikk vi en ny katt som heter Pernille :). Også en kosekatt og liker å bite nesen min, :p.

 

 

Men typisk nok døde katten din for å gjøre så den ikke kunne få barn... før i tiden var det syndig å onanere på grunn av at man ikke fikk barn av det... det samme prinsimmet kommer inn i steriliseringen.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare tullet med folk som har hatt dyr som har død før. jeg ble t.o.m kicka fra guilden min i WoW fordi jeg begynte å diskutere med en som hadde mistet katten sin, og sagt at det dør barn i afrika hver dag, og det var bare en liten katt. og jeg sa at ingen brydde seg.

 

Men nå forstår jeg du er lei deg. Du vekket en følelse i meg, GeirGrusom. jeg føler at jeg savnet den katten også, selvom jeg aldri har truffet den :cry: takk.

Lenke til kommentar

Huff detta var trist å lese.

 

Minner meg om den gangen en av kattene til en kompis av meg døde. Det var grusomt trist, husker at jeg nesten begynte å gråte faktisk.

Det var ei fantasisk kosekatte. Brukte å dra på besøk til han bare for å kose me katta hans. Utrolig deilig myk pels og malelyd, åsså så vill den var av og til. *gode minner*

Lenke til kommentar
Kondolerer :(.

 

Hadde en katt som het Dennis og den døde når jeg var 8 år. Søstra mi trodde at moren og faren min ikke gadd å gi Dennis mat i over en uke eller noe sånt før vi fikk vite det. Var ganske lei meg et par dager senere :cry:, men så fikk vi Dennis i 2001, tre år senere tror jeg. Har ikke bilde, men kan nok oppdatere.

 

For noen år siden fikk vi en ny katt som heter Pernille :). Også en kosekatt og liker å bite nesen min, :p.

 

 

Men typisk nok døde katten din for å gjøre så den ikke kunne få barn... før i tiden var det syndig å onanere på grunn av at man ikke fikk barn av det... det samme prinsimmet kommer inn i steriliseringen.

7812877[/snapback]

 

Vi var pålagt å sterilisere henne, p.g.a. at det finnes veldig mange løskatter, og at det ikke er noe poeng i å lage flere.

 

Det som er noe skit, er at det er én av én million som ikke tåler narkose, selvsagt var den ene min katt...første gang på fire år de hadde opplevd det...

Hvorfor vinner jeg ikke da i lotto?

Lenke til kommentar

Det var trist med katten din GeirGrusom, kondolerer. Men slik du skriver tror jeg ikke det er noen tvil om at Linette hadde et veldig godt liv med mye kjærlighet rundt seg, selv om det ble alt for kort. Jeg håper at den nye katten kan døyve savnet litt, det er det som er så fint med katter, de er ofte utrolig tillitsfulle og kan skape mye glede rundt seg. :)

Lenke til kommentar

Husker den forrige katten min. Fant den ute og den hadde masse sår på potene etter å ha gått lenge. Slap den inn i huset og ga den litt fisk, fordi det var snø og minusgrader ute. Jeg satt inn annonse i avisen og på butikken, men ingen meldte seg. Vi fikk to fine år.

:(

 

Nå ligger jeg i senga og ser "Munchen" med den "nye" katten, som jeg fikk etter den andre døde for 8 år siden, malende oppå meg.

:love:

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kondolerer! :(

 

Husket den forrige katten min.

 

Har aldri vært så glad i et dyr før.. blir trist bare jeg tenker på katten.. :cry:

 

Husket at den malet bare den så meg, brukte å legge meg med den hver natt...

 

Dessverre fant jeg katten død 19.02.07, under naboens terasse, den hadde sansynligvis blitt påkjørt, så den gjemte seg der...

 

Gravde den ned 10 min etter at jeg fant den, har aldri vært så trist i hele mitt liv. :cry:

 

 

R.i.P. Pus. :love:

post-107871-1176248397_thumb.jpg

post-107871-1176248474_thumb.jpg

Endret av Storleer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Kondolerer :(

 

Hadde en katt selv, men vi måtte avlive den, ettersom den ikke likte og bo i blokk, og begynte å rive av tapet osv. Til slutt angrep den mennesker :hm:

Lenke til kommentar

Kondolerer. Har selv måttet avlive en 14 uker gammel kattunge pga. eplepsi, og det var forferdelig. Begynner å grine hver gang jeg snakker om henne :

 

Håper du ikke blir skremt fra å sterilisere den neste katten din. Det hadde vært veldig synd.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Kondolerer.. Jeg elsker katter selv.. Hadde 2 katter som var brødre, men vi måtte avlive de da de var 10 år fordi den ene av de angrep en Hund med eier.. (Han hatet forøvrig hunder ettersom en hund bet av nesten hele halen da han var yngre..) :cry:

7811176[/snapback]

 

Var det hundeeieren som forlangte det? Og hvorfor avlive begge to?

 

Hadde også en "kampkatt", den brukte å jake vekk naboens hund vekk fra vår tomt, som jo var kattens territorium. Morsomt å se på når den den jaget vekk både rever og rådyr. En gang tok den livet av et par kråkeunger som hadde flat ned fra reiret. Etterpå ville den være inne noen dager (mor og far kråke satt utenfor å ventet på den)

Bra vekkerklokke forresten. Brukte å sitte i gangen i 6-7 tida om morgenen og ta fatt i dørmatta, løfte den 10-15 cm opp for deretter å slippe den ned. Da våkner man etterhvert :) Døra til soverommet lukket vanligvis, for ellers var det jo tærne som bare måtte klores sånn kl 6....

 

Knut

Lenke til kommentar

Kondulerer :(

 

Har hatt tre katter som har dødd i bilmotoren. De var søsken og pleide å ligge der p.g.a varmen. Vi åpnet alltid pansteret for å se om kattene lå der før vi startet bilen, men den ene gangen vi glemte det gikk det galt ...:cry:

 

Har osgå hatt en katt om ble kappet opp av slåmaskina til naboen. Det var så fælt, lå en fot her og en der, og hodet en annen plass :cry:

 

Ellers så har en nabo "stjålet" katta til broren min.

 

Har to katter nå, Siri og Pusur. Passer godt på de nå, holder de unna naboene.

Lenke til kommentar

Trist å lese.

Katten min død nesten for noen uker siden.

En dag bare forsvant den ut og ble borte i fire dager, noe som var veldig uvanlig. En dag når mamma kom hjem fra jobb så hun katten åle seg opp bakken til huset vårt med bare forbeina. Noen hadde kjørt over ene bakbeinet slik at det knekte tvert av.

 

Vi kjørte den straks til dyrlegen som sa at bruddet var flere dager gammelt og at det trolig hadde gjemt seg et eller annet sted i flere dager. Hadde den blitt ute en natt til hadde den dødd.

 

Nå halter den rundt her, men den vil bli helt fin igjen om noen uker, så det gikk bra for denne gang, men det var en forferdelig opplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...