Gå til innhold

Avviser slutt på optiske drev


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nah.. synes plextor kunne holdt seg unna brennere nå. De laget kvalitets cd-brennere for flere år siden; ja. Men dvd brennerene deres er bare overpriset rebrandet bullshit (ikke at liteon er bullshit, men når det blir overpriset kun pg.a. plextormerket...så).

7850235[/snapback]

 

Med unntak av Plextools. Har du ikke behovet for Plextools så har man ikke behovet for et Plextor drev. Jeg selv bruker Plextools veldig mye og til min type brenning og derfor kjøper jeg Plextor fordi jeg ikke kan leve uten Plextools. Derfor liker jeg å betale litt mer for å få de funksjonene.

Lenke til kommentar
Nah.. synes plextor kunne holdt seg unna brennere nå. De laget kvalitets cd-brennere for flere år siden; ja. Men dvd brennerene deres er bare overpriset rebrandet bullshit (ikke at liteon er bullshit, men når det blir overpriset kun pg.a. plextormerket...så).

7850235[/snapback]

 

For det første er det ikke "bare rebrandet", og de dekker en nisje ingen andre dekker. Om du ikke er opptatt av disse nisjefunksjonene, så er det vel bare å la være å kjøpe de? Hvorfor skal de holde seg unna brennere av den grunn?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...