Gå til innhold

nav helvetes idioter


Anbefalte innlegg

nav sendte min cv til et salgsfirma.

og kjerringa fra salgsfirmaet ringte meg nå.

de sa at de hadde fått cvn fra nav om at jeg var interresert i tlfsalgsjobb?(noe jeg ikke er, og ikke har skrevet på cvn)

prøvde å virke uinterresert.men hora tok ikke hintet,hu spurte om jeg kunne komme på intervju imorgen...

jeg sa at salgsjobb er ikke noe for meg og svarte nei........

fan kommer jeg til å få pes med Nav nå??

kommer hun til å rapporterer til Nav ?

HELVETES klovnefirma hva fan skal dem med meg??

visste at det var en drittjobb siden dem ville ha meg liksom.........forbanna...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...

fan kommer jeg til å få pes med Nav nå??

kommer hun til å rapporterer til Nav ?

HELVETES klovnefirma hva fan skal dem med meg??

...

7781889[/snapback]

Ja, de vil nok rapportere tilbake til NAV.

Og dette kan påvirke økonomisk stønad du får som jobbsøker.

Men klovnefirma er det nok ikke. De foretar telefonsalg, ikke utleie av klovner (i henhold til ditt innlegg).

Lenke til kommentar
prøvde å virke uinterresert.men hora tok ikke hintet,hu spurte om jeg kunne komme på intervju imorgen...

jeg sa at salgsjobb er ikke noe for meg og svarte nei........

fan kommer jeg til å få pes med Nav nå??

kommer hun til å rapporterer til Nav ?

HELVETES klovnefirma hva fan skal dem med meg??

visste at det var en drittjobb siden dem ville ha meg liksom.........forbanna...

7781889[/snapback]

 

Med tanke på at du er 24 år, vet ikke helt hvem som er klovnen i denne sammenhengen...

Lenke til kommentar

Jeg sier bare "haha".

 

I tillegg sier jeg at du burde være glad som blir tilbudt en jobb. Du sier at du skjønner at det er en drittjobb siden de ville ha deg, ja? Har du så store forventninger til bra jobber da? Det virker ikke som du er kvalifisert nok, når du, som du sier selv, ikke duger til annet enn telefonselger.

Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...