mEhE` Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 (endret) Heia, ignorer de andre cp ungene som er "omg nabb" imot deg.Alle har vært nybegynnere engang. Stamina er Health, dvs hvor mye helse du har. Intellect er mana for mana klasser, og intellect for klasser uten mana, gir det en litt weaponskill. (Hvis du ikke har en mana basert klasse, så ikke putt noe i intellect, er bare bortkasta.) Spirit er hvor kjapt Helse og Mana regenerer mens du ikke er i combat. Mest holy priester som skal ha en del spirit. F.eks. 1 Stamina gir deg 10 mer hp, 1 Intellect gir deg 10 mer mana. Wand skillen din trenes opp ved å bruke den mer. Den vil begynne å gjøre skade når du har oppnådd nesten høyesteskill i forhold til din level. (Trykk K for skills.) her er svaret jeg var ute etter .takker så mye.. og til deg TomFU:hvorfor tror du jeg fortsatte og spørre etter det svaret jeg fikk fra Elyzium??om DU synes det er godt nok hjelper ikke meg stort.. Endret 23. januar 2007 av mEhE`
564215 Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Agility er en stat som gir deg Crit %. Dodge, Ranged attack power (skyte hardere:) ) 7785365[/snapback] Som igjen gir større skade?
Be__bad Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Ja, attack power=damage. har ikke sett at du har nevnt din class men: (lager en lett liste, theory craft folk kan kritisere så mye de vil) Warrior: str=dmg Rogue: agility/str mage/warlock: +spell damage. Hunter: agility priest: +spell damage Paladin /shaman: disse classes har spells og melee (våpen) angrep og trenger både +spell damage og Str/agility (agility er viktig for Dodge/crit) I wow er spells og physical damage helt forskjellig Endret 23. januar 2007 av Be__bad
Kjekssmulen Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Gjerne +spell dmg til Paladins og Shamans og. Edit: Og Druids. Endret 23. januar 2007 av Magga2k9
.tomf Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 her er svaret jeg var ute etter .takker så mye..og til deg TomFU:hvorfor tror du jeg fortsatte og spørre etter det svaret jeg fikk fra Elyzium??om DU synes det er godt nok hjelper ikke meg stort.. 7785370[/snapback] For å kverulere: Du fortsatte ikke å spørre om det samme temaet etter det svaret, så å si at du fortsatte å spørre har ikke noe med om svaret var dårlig eller ikke. Jeg synes svaret var bra fordi det ga deg svaret på ett av spørsmålene og midlene til å finne ut svaret selv på det andre spørsmålet(ved å sjekke character screen). Det hadde tatt deg 2 minutter å finne ut svaret, late faen.
knux Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 her er svaret jeg var ute etter .takker så mye..og til deg TomFU:hvorfor tror du jeg fortsatte og spørre etter det svaret jeg fikk fra Elyzium??om DU synes det er godt nok hjelper ikke meg stort.. 7785370[/snapback] For å kverulere: Du fortsatte ikke å spørre om det samme temaet etter det svaret, så å si at du fortsatte å spørre har ikke noe med om svaret var dårlig eller ikke. Jeg synes svaret var bra fordi det ga deg svaret på ett av spørsmålene og midlene til å finne ut svaret selv på det andre spørsmålet(ved å sjekke character screen). Det hadde tatt deg 2 minutter å finne ut svaret, late faen. 7785630[/snapback] Han er ny, give him a break.
Sindrelol Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 beklager for at jeg har et liv utenom WOW ..hvorfor kan ikke dere "geeks" svare på så enkle dumme spørsmål da,må jo være piss i havet for dere?? istedfor og komme med usaklige innlegg. 7782743[/snapback] Så vi er nerder fordi vi vet hva spirit og stamina er? Søren ass.
.tomf Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Han er ny, give him a break. 7785812[/snapback] Så jeg skal være kjempegrei bare fordi han er ny? Beklager, det er bare ikke meg. Og det at han er ny gir han ingen rett til å oppføre seg dårlig, retningslinjene gjelder for både nye og gamle brukere. (Red: *host* han er registrert i 2001, ikke akkurat ny, lite poster kanskje, men ikke ny.) Synes forresten det er fantastisk hvordan alle som ikke har peiling på et eller annet i WoW forsvarer seg med at han/hun "har et liv utenom WoW". Ærlig talt, spar oss. Endret 23. januar 2007 av TomFu
Bear^ Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Nei er ikke lov å være snill mot nye i MMORPG spill som WoW. Alle tror vel de kjøpte WoW kontoen sin på Ebay og dermed begynte som level 60? Jeg forsvarer ikke utsagnet om at han hadde et liv utenom WoW, men skjøn han og litte gran, for det er totalt unødvendig å oppføre seg som en overpremenstruelPMS unge fordi du synes spørsmålet er banalt og idiotisk. Et vært spørsmål er banalt og idiotisk for den som vet svaret.
Xeenon_ Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Argh, faen. Hadde laget en lang post, men Opera spiste den. Orker ikke skrive alt på nytt men legger ved link til der jeg hentet litt av informasjonen fra. http://www.wowwiki.com/Attributes WoWwiki er generelt sett et bra sted å begynne hvis du lurer på noe som helst innenfor WoW.
knux Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Nei er ikke lov å være snill mot nye i MMORPG spill som WoW. Alle tror vel de kjøpte WoW kontoen sin på Ebay og dermed begynte som level 60? Jeg forsvarer ikke utsagnet om at han hadde et liv utenom WoW, men skjøn han og litte gran, for det er totalt unødvendig å oppføre seg som en overpremenstruelPMS unge fordi du synes spørsmålet er banalt og idiotisk. Et vært spørsmål er banalt og idiotisk for den som vet svaret. 7786226[/snapback] Du sparte meg mye arbeid. Takk. TomFu, tenker ikke første gang du var på internett eller WoW at du forsto alt, og gjorde som alle reglene/retninglinjene sa? Du ble vel født med hele verdens kunnskap og? Selv om det ikke er "deg" å gi nybegynnere en sjanse, så er han fortsatt ny. Hva så om han registrerte seg på dette forumet i 2001? Skal det være ett argument, så er det ett veldig dårlig ett. Skjerp deg herr allvitende.
medlem-108338 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Nei er ikke lov å være snill mot nye i MMORPG spill som WoW. Alle tror vel de kjøpte WoW kontoen sin på Ebay og dermed begynte som level 60? Jeg forsvarer ikke utsagnet om at han hadde et liv utenom WoW, men skjøn han og litte gran, for det er totalt unødvendig å oppføre seg som en overpremenstruelPMS unge fordi du synes spørsmålet er banalt og idiotisk. Et vært spørsmål er banalt og idiotisk for den som vet svaret. 7786226[/snapback] Du sparte meg mye arbeid. Takk. TomFu, tenker ikke første gang du var på internett eller WoW at du forsto alt, og gjorde som alle reglene/retninglinjene sa? Du ble vel født med hele verdens kunnskap og? Selv om det ikke er "deg" å gi nybegynnere en sjanse, så er han fortsatt ny. Hva så om han registrerte seg på dette forumet i 2001? Skal det være ett argument, så er det ett veldig dårlig ett. Skjerp deg herr allvitende. 7787183[/snapback] må si meg helt enig der.. :!: (med KnuX) men nå har han jo fått svar og har lært det Endret 24. januar 2007 av CatoZ
stigos3000 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Glem det. RTFM Endret 24. januar 2007 av stigos3000
Minus Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Ja, attack power=damage. har ikke sett at du har nevnt din class men: (lager en lett liste, theory craft folk kan kritisere så mye de vil) Warrior: str=dmg Rogue: agility/str mage/warlock: +spell damage. Hunter: agility priest: +spell damage Paladin /shaman: disse classes har spells og melee (våpen) angrep og trenger både +spell damage og Str/agility (agility er viktig for Dodge/crit) I wow er spells og physical damage helt forskjellig 7785529[/snapback] Hva skjedde med + healing? Edit: gjelder vel egentlig litt for paladiner og shamaner og. Endret 24. januar 2007 av KristianG
mEhE` Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 For å kverulere: Du fortsatte ikke å spørre om det samme temaet etter det svaret, så å si at du fortsatte å spørre har ikke noe med om svaret var dårlig eller ikke. Jeg synes svaret var bra fordi det ga deg svaret på ett av spørsmålene og midlene til å finne ut svaret selv på det andre spørsmålet(ved å sjekke character screen). Det hadde tatt deg 2 minutter å finne ut svaret, late faen. 7785630[/snapback] svaret han ga var kansje ikke dårlig men jeg skjønte det ivertfall ikke. du hadde funnet svaret på 2 min kansje,som sagt for andre gang er ikke jeg DEG.. forum skal være et hjelpemiddel..hadde regnet med å få saklige innlegg og ikke innlegg om at spørsmålet var dumt om noen hadde spurt meg om hvordan man kobler opp en lysbryter feks så sitter jeg ikke å ler og forteller han hvor dumt spørsmålet er..for meg er det lettere en å tre på seg sokkene om morgenen men det betyr jo ikke at alle andre kan det samme.. men takker uansett for de få saklige gode innleggene jeg fikk,de var til stor hjelp..
mEhE` Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 (endret) Så jeg skal være kjempegrei bare fordi han er ny? Beklager, det er bare ikke meg. Og det at han er ny gir han ingen rett til å oppføre seg dårlig, retningslinjene gjelder for både nye og gamle brukere. (Red: *host* han er registrert i 2001, ikke akkurat ny, lite poster kanskje, men ikke ny.) Synes forresten det er fantastisk hvordan alle som ikke har peiling på et eller annet i WoW forsvarer seg med at han/hun "har et liv utenom WoW". Ærlig talt, spar oss. 7786186[/snapback] oppføre meg dårlig,hva får du det i fra?? jeg spurte bare om noen spørsmål så kommer du inn og mener det første svaret var godt nok og jeg trenger ikke bedre svar.. kunne ønske jeg var deg TomFU da hadde jeg kunnet alt.. Endret 24. januar 2007 av mEhE`
Lt-Woof Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Kanskje noen følte seg truffet av: beklager for at jeg har et liv utenom WOW ..hvorfor kan ikke dere "geeks" svare på så enkle dumme spørsmål da,må jo være piss i havet for dere?? istedfor og komme med usaklige innlegg. 7782743[/snapback]
mEhE` Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Kanskje noen følte seg truffet av: beklager for at jeg har et liv utenom WOW ..hvorfor kan ikke dere "geeks" svare på så enkle dumme spørsmål da,må jo være piss i havet for dere?? istedfor og komme med usaklige innlegg. 7782743[/snapback] 7790804[/snapback] hårsår kalles det..
Lycantrophe Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Kanskje noen følte seg truffet av: beklager for at jeg har et liv utenom WOW ..hvorfor kan ikke dere "geeks" svare på så enkle dumme spørsmål da,må jo være piss i havet for dere?? istedfor og komme med usaklige innlegg. 7782743[/snapback] 7790804[/snapback] hårsår kalles det.. 7790821[/snapback] Vel, svaret ble jo gitt da de fortalte hvor du kunne lese det selv ingame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå