fredrikda Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hei, Jeg har problemer med Azureus og Limewire.. Får en ekkel feilmelding om at en fil mangler, også starter programmet.. Har kjørt scan med Trend-Micro, men det er visst ikke noe virus... har ogås kjørt chkdsk, men det hjalp ikke... Setter stooor pris på svar
fredrikda Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Hei, Jeg har problemer med Azureus og Limewire.. Får en ekkel feilmelding om at en fil mangler, også starter programmet.. Har kjørt scan med Trend-Micro, men det er visst ikke noe virus... har ogås kjørt chkdsk, men det hjalp ikke... Setter stooor pris på svar 7776168[/snapback] Fikk svar på ITavisen.. Må bytte Harddisk...
Malvado Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Tipper du sjekket disken din for feil, høyreklikk på enheten som skal sjekkes (for eksempel disk C) velg egenskaper og så verktøy, der skal du velge kontroller under feilsøking.
fredrikda Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Re-installerte xp... Da funka det visst..
Keltern Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Får satse på at det funker i lengden da.. "Way to go" til den som mente at diskbytte var eneste løsningen! :!:
Hagr Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 (endret) til IT-avisen tenker jeg vi sier... Kunnskapsnivået, og dermed nivået på hjelpen du får ligger mye lavere jevnt over på IT-avisen i forhold til her saksøk meg de som måtte ønske det Harald Endret 5. februar 2007 av Hagr
fredrikda Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hehe :!: Tenkte bare at jeg skulle forsøke og re-installere. De sa at Harddisken min var ødelagt.. Men den funker fortsatt supert Ikke no problem med den.. Endret 10. mars 2007 av Freddy_pc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå