Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

https://nfllabor.files.wordpress.com/2015/05/investigative-and-expert-reports-re-footballs-used-during-afc-championsh.pdf

 

Side 228;

 

 In sum, the data did not provide a basis for us to determine with absolute certainty whether there was or was not tampering as the analysis of such data ultimately is dependent upon assumptions and information that is not certain. 

 

Goodell ser igjennom fingrene på volds-, mishandlings- og voldtektssaker, men at Brady eller noen i Patriots "kanskje" har beordret ballene til å ha litt mindre luft, det skal straffes hardt? Hva faen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter med en vond følelse av at det her er Goodell som febrilsk prøver å redde sitt eget skinn. Amerikanske medier blåste jo saken ut av alle proposjoner (fordi Pats er ett lag folk elsker å hate). Når Kraft og Goodell en gang har hatt det som har blitt omtalt som ett nært og vennskapelig forhold tror jeg muligens sistnevnte var redd for å bli stemplet som favoriserene av mediene om ikke reaksjonen hadde blitt såpass kraftig som det den ble..

 

Men fy faen for en parodi hele greia er blitt. Håpet er at dette faktisk gjør Patriots bedre. Laget har en helt sinnsyk evne til å kanalisere negativ omtale til prestasjoner, så spørs om ikke Steelers skal forberede seg på ett sant helvette når sesongen sparkes i gang 10.sept i Foxborough.

Lenke til kommentar

Jeg sitter med en vond følelse av at det her er Goodell som febrilsk prøver å redde sitt eget skinn.

 

This! Goodell er en vits. FIRE kamper? Ray Rice fikk to kamper når han knocket ut kjæresten (videobevis). Patriots får én million dollar i bot, mister draft picks og Brady blir suspendert fire kamper.  Rapporten til Ted Wells har flere huller i seg enn uvenner av Hernandez. Sinnsykt!

Lenke til kommentar

Ender det opp med at Brady må stå over 4 (noe jeg tviler på, tipper det blir anket og halvert i det minste) så tror jeg faktisk ikke Jimmy G kommer til å gjøre det så verst. Belichick og McDaniels er mestere på å tilpasse seg til styrkene og svakhetene i laget, og Garappolo viste meget gode tendenser forrige sesong.

Med ytterligere ett år på baken tipper jeg gutten kommer til å overraske. Men at det blir noen reprise av 2001 da Brady tok over for Bledsoe, det tviler jeg på.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Preseason-kampene begynner i natt klokken 02:00 i Hall of fame-kampen mellom Vikings og Steelers. 

 

Øvrige tidspunkter og kamper i løpet av uka:

 

Fredag:: 

Kl 01:30 - Packers @ Patriots

Kl 01:30 - Saints @ Ravens

Kl 01:30 - Jets @ Lions

Kl 02:00 - Redskins @ Browns

Kl 02:00 - Dolphins @ Bears

Kl 04:00 - Cowboys @ Chargers

 

Lørdag: 

Kl 01:00 - Panthers @ Bills

Kl 01:00 - Titans @ Falcons

Kl 01:30 - Steelers @ Jaguars

Kl 01:30 - Giants @ Bengals

Kl 04:00 - Rams @ Raiders

Kl 04:00 - Broncos @ Seahawks

 

Søndag:

Kl 02:00 - Buccaneers @ Vikings

Kl 02:00 - 49ers @Texans

Kl 03:00 - Chiefs @ Cardinals

Kl 19:00(!) - Colts @ Eagles

 

Blir godt å ha NFL tilbake på skjermene igjen. Gleder meg til å se flere rookies og UDFA, og da spesielt fra secondaryen til Packers. Randall, Quinten Rollins og UDFA LaDarius Gunter(Miami) bør alle få vise seg fram for Packers mot Patriots sine 3rd og 2nd-stringers. 

 

Hvilken spiller(e) eller lag gleder dere til å se i pre season? 

 

 

 

Lenke til kommentar

Nei, det er det faktisk ikke. Èn drive med starterne, også er det randoms de ne neste 40 spillemimuttene. Finnes ikke interessant for en femmer. Siste pre-season match kan være litt morsommere om starterne spiller litt mer.

 

Men for all del... :p

Ser du aldri på college football også fordi kvaliteten er lavere?
Lenke til kommentar

Ser heller college football enn NFL jeg, men det er fordi det er latterlig mye mer underholdende. Du sammenligner vel ikke pre-season football med college football håper jeg?!

Hva er det som gjør NFL mindre underholdende når nivået er lavere?

 

Noe College spill på de lavere divisjonene ligner high school football forresten men noen mener det er underholdende

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...