Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som har tenkt til å kjøpe Madden 14? Ble litt skuffa over Madden 13, men håper at det denne gangen vil bli enda mer realistisk fysikk osv..

Skrevet

Dropper Madden og NCAA i år. Får evt. plukke det opp brukt på GameStop neste gang jeg drar over dammen. For meg blir det GTA 5, FM14 og FIFA 14 i høst. Resten får vente. :p

Skrevet

Er I Pittsburgh akkurat nå, Heinz Field er fantastisk! Er du glad i Big Ben? (Quarterbacken)

Definitivt, Roethlisberger er god!

Spent på årets sesong. Blir nok første sesong jeg kommer til å følge med hvordan det går :)

Skrevet

Eddie Lacy imponerar i sin første kamp :) Visst han forsetter slik resten av sesongen skal det bli vanskeleg å stoppe angrepet vårt! Tanken på Rodgers med play action som faktisk fungerar.... *evilgrin*

Skrevet

Definitivt, Roethlisberger er god!

Spent på årets sesong. Blir nok første sesong jeg kommer til å følge med hvordan det går :)

Hvorfor Pittsburgh og ikke et annet lag? Her I Bengals country hater vi Steelers

Skrevet

Han har ikkje overbevist sida han byrja å bomme på enkle field goals i fjord. Han bomma på 2 av 5 forsøk på TRENING tidligare i veka. Når han ikkje greier presset på trening ein gong lover det ikkje veldig bra. Problemet vårt er at han som sloss med Crosby om plassen ikkje er noko stort betre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...