Gå til innhold

Kva gjer Blizzard på no?


Anbefalte innlegg

Enig med de fleste her at Diablo 3 ikke kommer til å være et mmorpg. Det ville blitt alt for likt WOW, og Blizzard ville stort sett bare stjålet sine egne kunder. Det kommer nok i samme innpakning som Diablo 2, altså et RPG med gode multiplayerfunksjoner, men med stor vekt på enspiller og "LAN" spilling.

7773226[/snapback]

Uenig, det ville ikke bli likt WoW.

Mens wow har en lys, tegneserieaktig verden, ville diablo 3 som mmorpg helt sikkert fått en mye mørkere verden, og det ville nok blitt litt mer blodigere, og mer rpg basert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper virekelig de har tenkt å lage et nytt Lost Vikings spill ! Eller noe rundt viking gutta! Et singelplayer spill ! Men håper inderlig det blir et Starcraft 2 spill på oss fansen (i nær fremtid) ! Hadde ikke gjort noe om de hadde kommet med et spill, som faktisk var like genialt på mutiplayer delen som gamle Starcraft!

Lenke til kommentar
Kva gjer Blizzard på no? var spørsmålet.

Jeg tror mye av tiden går med til å telle penger.

De må ha en fantastisk månedsinntekt!

Større BNP enn Romania!

7784096[/snapback]

 

Hehe.. Ikkje for å drive med flisespikkeri, men tal frå Globalis seier at Romania har eit BNP på 73 166 831 620 US dollar. Over 73 milliardar dollar altso. Ikkje det at Blizzard ikkje tener STORE pengar for tida.

 

Eit nytt spel frå Lost Vikings hadde vore ganske genialt ja. Hadde det ganske moro med dei! Personleg so har eg mest lyst til å sjå eit nytt Diablo-spel. Er veldig spend på korleis historia fortset (det meste kan vel skje no når The Worldstone eller kva den heitte vart øydelagd), synst heile greia med The Sin War er ufatteleg spennande, har tenkt å kjøpe meg bøker som er skrive i Diablo-verda so fort eg kan!

 

Tenkte meg forresten at tråden kom til å handle veldig mykje om World of Warcraft ja, er ikkje til å unngå det. So lenge det ikkje blir til kun krangling om kvifor og kvifor ikkje World of Warcraft er bra, so er det greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...