Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 (endret) BF2-spørsmål: Hvilken server med brukbar ping (<50-60) er den med minst retards på for tiden? Er det TV2, BF.no, noe svenske greier eller noe jeg ikke har hørt om? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er så vanvittig lei: - idioter som stuper med helikoptere som pilot for å få en fattig kill i stedet for 20 kill assists hvis han bare hadde aima på stranda hvor 80% av laget står og loker på wake og latt meg skyte noen få skudd med MGen som co-pilot. - folk som blokker flyene med biler og dritt og skyter deg med sniper gjennom vinduet. - folk som klarer det utroligste, å kræsje en full black hawk uten noen som helst slags form for trussel a la fly/heli... + 1000 ting til som beviser at det finnes enormt mange mennesker med iq under 50 på hver server Endret 20. januar 2007 av @daniel89j
Muffinman Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Er mye på BF.no, nivået varierer noe men generelt veldig lite tull. TV2 sine servere har jeg boikottet grunnet skjebnen til en bekjent; han ble TK`et gang på gang når han prøvde å hoppe inn i kjøretøy/heli/fly og admins gjorde ingenting med det...til slutt mistet han tålmodigheten og sendte de skyldige til de evige bfmarker - og da ble han faen meg permbannet...
AiKi Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Nå er det en stund siden jeg spilte Battlefield 2, men det er ikke mye tvil om at Battlefield.no har svært gode admins og et godt miljø ellers. Drittsekker slipper man ikke unna noen steder, men de får ihvertfall som fortjent om man legger frem bevis (screen, +report) for admin. Ellers er stikkordene: Ikke-ranket IP-filter, slipper kun inn nordmenn/skandinaver.
Wrangle Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Er mye på BF.no, nivået varierer noe men generelt veldig lite tull. TV2 sine servere har jeg boikottet grunnet skjebnen til en bekjent; han ble TK`et gang på gang når han prøvde å hoppe inn i kjøretøy/heli/fly og admins gjorde ingenting med det...til slutt mistet han tålmodigheten og sendte de skyldige til de evige bfmarker - og da ble han faen meg permbannet... 7762556[/snapback] Like dårlig som TKerne du! Fy skamme seg! Men permbanning? Da må du virkelig ha gjort noe forferdelig enn bare å TKe de!
El Matador Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Eneste serverene med ikke-retards på er Ikke-rankede. Spiller man ranked, må man forvente masse n00bs, og retards. Prøv Battlefield.no #08.
Elendil Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Det blir ofte mange idioter å handtere når du spiller public. Men battlefield.no har jo et veldig bra system og der slipper en slike som oftest.
Flexo Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 - folk som klarer det utroligste, å kræsje en full black hawk uten noen som helst slags form for trussel a la fly/heli... Connection problems muligens?
Flexo Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jipii. I dag går bannen jeg fikk på battlefield.no ut
Parapraxis Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Prøv disse svenske serverne, holder generelt et høyt nivå: http://www.game-monitor.com/search.php?sea...server&game=bf2
Aleksander-yo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Battlefield.no #8 Stort sett bare folk fra klanscenen. Seriøse og koselige folk fra communityet HØYT intensitetsnivå iblandt
Den Polse Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Er mye på BF.no, nivået varierer noe men generelt veldig lite tull. TV2 sine servere har jeg boikottet grunnet skjebnen til en bekjent; han ble TK`et gang på gang når han prøvde å hoppe inn i kjøretøy/heli/fly og admins gjorde ingenting med det...til slutt mistet han tålmodigheten og sendte de skyldige til de evige bfmarker - og da ble han faen meg permbannet... 7762556[/snapback] Jepp, sett noen bra admins på TV2 serverne, men vanligvis er admins fraværende, folk TKer av alle mulige grunner og det at man ikke kan holde et helikopter i luften stopper ingen fra å fly. Men kanskje mest irriterende av alt er at man får en latterlig lang lagg når TV2 serverne skifter runde. Veldig uproft og irriterende.
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Kanskje Inf. only serverene er noe for deg?
TheroNius Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 En løsning kan være å laste ned Project Reality . Her legges mer vekt på sammarbeid, og blir du tk er det 90% av gangene ett uhell. Folk sier også "sorry"
cyberPanda Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 tomme servere har garantert minst retards og lavest ping
lolzormaxor Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Er project reality en patch til bf2 eller et spill? Endret 31. januar 2007 av snupe
Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Ikke så mange retards på bf.no-serverne, men #8 tror jeg har flest onlineheroes aka. takhorer og pronespamhelter. Om renegades/injection osv. er der inne orker jeg ikke, så ser litt hvem som er på serveren før jeg evt. joiner. Endret 31. januar 2007 av Bandidos-Pelle
ZitHless Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Tv2 serverne er best! spiller der hele tiden og er nesten BARE seriøse folk. Er artig og faktisk kan teamworke med norsker med mick:) Tv2 ruler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå