Gå til innhold

Servere med minst retards på?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

BF2-spørsmål:

Hvilken server med brukbar ping (<50-60) er den med minst retards på for tiden? Er det TV2, BF.no, noe svenske greier eller noe jeg ikke har hørt om?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er så vanvittig lei:

- idioter som stuper med helikoptere som pilot for å få en fattig kill i stedet for 20 kill assists hvis han bare hadde aima på stranda hvor 80% av laget står og loker på wake og latt meg skyte noen få skudd med MGen som co-pilot.

- folk som blokker flyene med biler og dritt og skyter deg med sniper gjennom vinduet.

- folk som klarer det utroligste, å kræsje en full black hawk uten noen som helst slags form for trussel a la fly/heli...

+ 1000 ting til som beviser at det finnes enormt mange mennesker med iq under 50 på hver server

Endret av @daniel89j
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mye på BF.no, nivået varierer noe men generelt veldig lite tull.

TV2 sine servere har jeg boikottet grunnet skjebnen til en bekjent; han ble TK`et gang på gang når han prøvde å hoppe inn i kjøretøy/heli/fly og admins gjorde ingenting med det...til slutt mistet han tålmodigheten og sendte de skyldige til de evige bfmarker - og da ble han faen meg permbannet...

Skrevet

Nå er det en stund siden jeg spilte Battlefield 2, men det er ikke mye tvil om at Battlefield.no har svært gode admins og et godt miljø ellers. Drittsekker slipper man ikke unna noen steder, men de får ihvertfall som fortjent om man legger frem bevis (screen, +report) for admin.

Ellers er stikkordene:

Ikke-ranket

IP-filter, slipper kun inn nordmenn/skandinaver.

Skrevet

TV2 sine servere har jeg boikottet grunnet skjebnen til en bekjent; han ble TK`et gang på gang når han prøvde å hoppe inn i kjøretøy/heli/fly og admins gjorde ingenting med det...til slutt mistet han tålmodigheten og sendte de skyldige til de evige bfmarker - og da ble han faen meg permbannet...

7762556[/snapback]

Like dårlig som TKerne du!

Fy skamme seg! Men permbanning? Da må du virkelig ha gjort noe forferdelig enn bare å TKe de!

Skrevet
- folk som klarer det utroligste, å kræsje en full black hawk uten noen som helst slags form for trussel a la fly/heli...

Connection problems muligens?

Skrevet

7762556[/snapback]

Jepp, sett noen bra admins på TV2 serverne, men vanligvis er admins fraværende, folk TKer av alle mulige grunner og det at man ikke kan holde et helikopter i luften stopper ingen fra å fly. Men kanskje mest irriterende av alt er at man får en latterlig lang lagg når TV2 serverne skifter runde. Veldig uproft og irriterende.

Skrevet

En løsning kan være å laste ned Project Reality :thumbup: . Her legges mer vekt på sammarbeid, og blir du tk er det 90% av gangene ett uhell. Folk sier også "sorry" :p

Skrevet (endret)

Ikke så mange retards på bf.no-serverne, men #8 tror jeg har flest onlineheroes aka. takhorer og pronespamhelter. Om renegades/injection osv. er der inne orker jeg ikke, så ser litt hvem som er på serveren før jeg evt. joiner. :)

Endret av Bandidos-Pelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...