Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens dobbel blir Man City og Elfenbenskysten. Totalodds rundt 2.60 hos enkelte bookmakere.

 

Elfenbenskysten floppet totalt, hadde bedre resultat i går med Birmingham og Sedan. Satser på en dobbel fra engelsk og fransk cupp igjen i dag. Kjører Newcastle og Lille. sistnevnte var jo i storform før vinterpausen. Satser på at de fortsetter med dette nå. Funnet totalodds opp mot 2.82 på denne dobbelen. Omtale er publisert her.

 

Noen som har andre tippetips for i dag?

Lenke til kommentar

Satser smårusk på at Reading slår Liverpool borte til en odds på 13.00.

 

Dette er FA cup, Liverpool sliter for tiden. De har serien å tenke på der de ligger 5 poeng bak fjerdeplassen.

Reading klarte 1-1 mot Liverpool den 2. januar. Spiller sterkere i denne cupen, der de nok satser alt for å vinne denne omkampen.

Lenke til kommentar
Går for Lille, Benfica, Genoa, Barcelona og Getafe idag, med et trippel eller firling system.

Har funnet ut at system er min ting. Bommer som oftest på en kamp.

 

Sjekka bankrollen min for Januar, er 5000kr + så langt. Skal begynne å poste litt mer i tråden framover :)

Gjør det. :) Post gjerne også litt detaljert statistikk om hvor mye du får igjen på system om en, to, og tre kamper ikke går inn osv..

 

Ser frem til det! :)

Lenke til kommentar

Da blir det firlingsystem på meg, føler jeg ikke trenger noe trippel idag. Har litt lite med cash denne uka, så blir bare 2 units innsats.

 

Fire av fem rette gir premie

Antall rekker: 5

Rekker Odds

1 48H 52H 76B 77H 7,18

2 48H 52H 76B 78B 8,08

3 48H 52H 77H 78B 7,60

4 48H 76B 77H 78B 7,83

5 52H 76B 77H 78B 8,08

 

Dette er åssen det funker, for de som lurer.

La oss ta et eksempel på at jeg vil spille for 100kr. Da setter jeg rekkeprisen på 20 kr og den blir ganget med 5, siden jeg har 5 kamper.

 

Dette gir meg muligheten til å misse på 1 kamp, går 4 kamper inn vil det si at jeg gjør et lite overskudd, se på det som gratis moro. Jeg taper kanskje litt på at jeg ikke tar enkeltrekke, men har man ikke allverdens med penger på hånd, er det greit å spille safe.

 

PS: Bruker NT idag, hadde noe kontanter liggendes, selv om jeg foretrekker Unibet eller Betsafe.

Lenke til kommentar

Vel, igår gikk ikke særlig bra. Men cup er cup. Nye mulighet for i dag.

Tror jeg drar en trippel med Brest - Havre H, Djurgården - Luleå H og Tappara - Åssåt Pori H. Gir meg en odds på ca 6.

 

Det som kjennetegner alle lagene er at de har veldig god form, god statistikk mot motstander laget og veldige gode på hjemmebane. Tror denne lappen skal gå inn, vet ikke om jeg tar system i dag, men tviler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...