Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp.. Morgendagens spill blir som følger:

 

Brasil kvinner-1, 3 units til 1.9

Tottenham -1, 1 unit til 2.2

Tottenham skårer i begge omganger, 1 unit til 2

Tyskland kvinner, 3.5 units til 2.15

Norge kvinner -3, 3.5 units til 2

 

Dobbel: Manchester United og Tottenham, 2 units til 2.775.

 

Alle odds er hentet fra bet365

Lenke til kommentar

Seriøst, får folka i VG betalt for å skrive tipsene? I dag hadde de Barca -2 @ 1.34. Greit nok at de vant 3-0 til slutt, men dette er jo bare useriøse saker. Håper ikke folk følger sånt.

 

Har en femling hvor jeg kun mangler Bobcats o/196. Kunne lett helgardert meg på den kampen og likevel gått i pluss for kvelden, men men what the heck. Livet handler om å ta sjanser.

Lenke til kommentar

Ungarn slo ut sterke Spania, så de kan ikke være dårlige. Men de har spilt ujevnt og havnet på 3 plass i gruppa. Er litt usikker på den kampen hvor god Brazil egentlig er. Tror det kan slå begge veier her, men tviler på at Ungarn blir utklasset.

 

Frankrike og Tyskland tror jeg vinner. Norge møter hjemmelaget og kan få lazerterror mot seg. En litt usikker kamp.

 

Heller mot en trippel med Frankrike, Tyskland og Tottenham i aften. Tror jeg skal tenke litt på det.

Lenke til kommentar

Synes egentlig håndballen ser greit priset ut i dag. Norge er jo naturlige favoritter på alle mulige måter, men oddsen deretter. Se heller på liveodds om vi havner f.eks ett par mål under fra start, da får en kjapt even odds og da er det mer interresant.

Frankrike er vel eneste jeg føler meg sikker på i dag, men oddsen ser riktig ut spør du meg.

Liker også Tyskland, men vil se kampen an live før jeg spiller. Se hvordan lagene står til hverandre. Danmark har ikke vært noe god, men overrasket meg litt mot Montenegro. Føles litt vanskelig å prise egentlig.

 

Brasil har jeg tjent greit med penger på, men føler de har hatt en for grei reise så langt. Ungarn har fått mye tøffere matching med Romania, Tyskland og Spania siste 3. Synes oddsen ser riktig ut der også.

Lenke til kommentar

Seriøst, får folka i VG betalt for å skrive tipsene? I dag hadde de Barca -2 @ 1.34. Greit nok at de vant 3-0 til slutt, men dette er jo bare useriøse saker. Håper ikke folk følger sånt.

 

VG opptrer jo som en kommisjoner og får da betalt for de som spiller gjennom dem. Tipsene er jo ikke ment å gå med noe overskudd, men å lokke folk til å spille. På samme måte som du går inn i en kiosk og ser dagens tips fra innehaveren. Folk liker favoritter så naturlig at de tipser om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ladbrokes hadde en kar som satte £100 000 på at storfavoritten Phil Taylor skulle vinne i går kveld. Oddsen var 1.02.

 

Vil dere vite hvordan kampen endte? Vil dere virkelig vite det?

 

 

Not since David beat Goliath have we seen a sporting upset quite like Phil Taylor's defeat. We didn't lay a copper coin on Smith to complete an upset before play started. We're still in shock and so are thousands of punters.

 

Phil Taylor's stunning defeat at the Ladbrokes World Darts Championship was one of the biggest upsets in sports betting history, according to the sponsors.

 

Lenke til kommentar

Ladbrokes hadde en kar som satte £100 000 på at storfavoritten Phil Taylor skulle vinne i går kveld. Oddsen var 1.02.

 

Vil dere vite hvordan kampen endte? Vil dere virkelig vite det?

 

 

Not since David beat Goliath have we seen a sporting upset quite like Phil Taylor's defeat. We didn't lay a copper coin on Smith to complete an upset before play started. We're still in shock and so are thousands of punters.

 

Phil Taylor's stunning defeat at the Ladbrokes World Darts Championship was one of the biggest upsets in sports betting history, according to the sponsors.

 

 

Minner meg om han som satt £4 på riktig resultat i 7-8 kamper med en potensiel gevinst på ca. £4mill. Alt gikk inn bortsett fra en kamp hvor han trengte ett mål!

 

Stillingen var 2-1, han tippet 3-1. Laget som lå under hadde corner på over-overtiden og tar keeperen fram. Ballen klareres og beines mot det åpne målet. Ballen er vel på sekstenmeteren og på full fart mot mål, men med noen få meter igjen blåser dommeren av :p

Lenke til kommentar

Var jo et lignende tilfelle tidligere i år også der en kar tippet 7 av 8 resultater riktig i CL. I den aller siste kampen tippet han riktig stilling, uheldigvis for han var det Milan som vant 2-0 og ikke Barca.

 

Det er nok vanskelig å fordøye når man er så nærme, men jeg vil likevel si at det går verre med han som spilte på darts. Å sette en million kr med 1.02 for så å tape. Mannen i gata har ikke råd til å miste slike summer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...