Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Nei, ikke noe mer enn normalt, jeg syns også at Juventus er litt overvurdert foran denne kampen. Likevel så er de nok favoritter.

 

Har tre inne i dag:

 

Bong 1:
Chievo vs. Milan - B@ 1.96

 

Bong 2:
Sunderland vs. Manchester City (1-0) - B@ 2.00

 

Bong 3:

Strømsgodset vs. Haugesund - H

Lillestrøm vs. Rosenborg - B

Brann vs. Tromsø - H

Vålerenga vs. Sandnes Ulf - H

 

Samlet odds 10.99

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ikke noe mer enn normalt, jeg syns også at Juventus er litt overvurdert foran denne kampen. Likevel så er de nok favoritter.

 

Har tre inne i dag:

 

Bong 1:

Chievo vs. Milan - B@ 1.96

 

Bong 2:

Sunderland vs. Manchester City (1-0) - B@ 2.00

 

Bong 3:

Strømsgodset vs. Haugesund - H

Lillestrøm vs. Rosenborg - B

Brann vs. Tromsø - H

Vålerenga vs. Sandnes Ulf - H

 

Samlet odds 10.99

 

Ikke for å vere negativ, men med slike bonger så er det umulig å vinne i lengden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ikke for å vere negativ, men med slike bonger så er det umulig å vinne i lengden.

 

Hva var galt med de to første, eller tenker du kun på den siste? Jeg vil ikke si at de to andre er garanterte tap.

 

Burde kanskje lagt til at den siste firlingen kun var fordi jeg hadde 9,73,- over et rundt tall inne på kontoen og jeg liker runde tall så de kronene og ørene gikk til en "tøvbong".

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Venter på Milan mål jeg også :hm:

 

Herregud, for noen sjanser Milan hadde... det er helt ufattelig at den kampen ikke gikk inn. Jaja, dette blir en helsvart dag.

 

Går for en DNB på Arsenal, kanskje dagen ikke blir helt for jævlig.

 

Edit: Får satse på dagens siste bong; 2.03 på Atletico med seier over Villareal.

Endret av Patrick123
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Herregud, for noen sjanser Milan hadde... det er helt ufattelig at den kampen ikke gikk inn. Jaja, dette blir en helsvart dag.

 

Går for en DNB på Arsenal, kanskje dagen ikke blir helt for jævlig.

 

Edit: Får satse på dagens siste bong; 2.03 på Atletico med seier over Villareal.

 

Jeg satser på bts (both teams to score) på Atletico, Det er god alternative.

Lenke til kommentar

Mulig spill for dagen, eller kanskje man sparer seg til landskampene.

 

FA-Cup:

Shortwood United vs. Port Vale (1-0) - B @ 1.67

 

Shortwood United spiller i åttende nivå i England og har aldri nådd forbi kvalikkrundene i FA-cupen, men nå er de her. Amatørlag som består av spillere som arbeider til vanlig. Shortwood ligger på 19. plass i ligaen og står med 2-3-4. På de siste ni kampene står de med 4-1-4 cup inkludert, mens de på de siste fem står med 1-1-3. Den ene seieren kom i cup-kvalikken mot Aldershot (Blue Square Premier) hvor de vant 2-1. Er meget avhengig av spiss Duncan Culley som står med 15 scoringer (11 mer enn nr. 2) samt Adam Mann som står med 9 målgivende på 12 kamper.

 

Port Vale spiller i League 1, fem nivå over dagens motstander. Ligger på 12. plass med 6-2-7 (2-0-3 på de siste fem og 3-0-5 borte). Langt bredere arsenal å ta av enn Shortwood, Pope er topscorer med 7 mål, bak han følger spillere med 4, 3 og 2 mål.

Stiller nok såpass redusert at vaskedamene får ta seg en tørn, men om ikke nivåforskjell betyr noe når det er 5(!) nivå mellom dem så betyr det aldri noe.

 

Edit: Absolutt alt tilsier at Port Vale skal ta dette med to mål eller mer, men har likevel en liten stemme i hodet som sier nei...

 

Edit: Hah, går på TV gjør den også! :D Herlig arena!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...