Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bayer 04 Leverkusen - Shakhtar Donets H

Rsc Anderlecht - Paris Saint Germain (1-0) B

Typisk at de bonga jeg har god tro på, ikke går inn :hmm:

Skrevet

... hadde håpet når Benfica utlignet til 1-1. Hadde de vunnet ville jeg vært rundt 10000 enheter rikere.

Hadde en kupong med United, City, Galatasaray, Real, Leverkusen, PSG, Bayern (m/HC -2) og Benfica.

Søren. Var Benfica kampen jeg var litt usikker på om jeg skulle ta med. :nei:

De mindre kupongene gikk inn though, så gikk i +. :hrm:

Skrevet

Den er fin :)

Hadde Real og Bayern og Man U, men kunne tatt noen flere i dag, nesten alt gikk inn.

Kikket litt på morgendagens kamper, og Bordeaux bør vel greit slå Apoel Nicosia? Ok odds på 1.90.

Skrevet

Har du noen fine for kvelden da?

Tromsø satser vel ikke stort på europa ligaen når de sårt trenger poeng i de 3 siste eliteserie kampene?

Skrevet

Har du noen fine for kvelden da?

Tromsø satser vel ikke stort på europa ligaen når de sårt trenger poeng i de 3 siste eliteserie kampene?

Situasjonen er vel så ille for russerne. Trenere og spillere ut og virkelig i fritt fall. Ingen seire på 13 kamper i serien og dønn sist. Men igjen, Tromsø borte og prøver å overleve de også.

• Liker 1
Skrevet

Situasjonen er vel så ille for russerne. Trenere og spillere ut og virkelig i fritt fall. Ingen seire på 13 kamper i serien og dønn sist. Men igjen, Tromsø borte og prøver å overleve de også.

Hehe, ok. Kanskje ikke den beste kampen å sette mine penger på da:)

Skrevet

I dag vil jeg tipse om at Jonathan Soriano i Red Bull Salzburg scorer mål. Denne karen har 41 mål på 54 kamper for Salzburg, og jeg tror han putter et par i dag. 2.16 i odds på Unibet. 4.60 på første målscorer om du er tøff nok, i 5 av 12 kamper har han scoret først denne sesongen.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...