Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars Dybwad var meget treffsikker i mesteparten av 2012, men omkring 1. januar så gikk det rett ned. I fjor åpnet han hvert oddsprogram med å si hvor mange tusen prosent du hadde fått igjen dersom du hadde fulgt hans tips, men det har han ikke gjort en eneste gang i år. Tro hvorfor...

Er det noe tips der lengre da? Nå er det jo bare tekst rundt endel av dagens kamper, aka dagens utvalgte. Jeg tolker ikke det som noe anbefalte spill? Før var det merket de som gikk som tips.

Lenke til kommentar

"Dagens utvalgte" er det som er dagens tips. Han har også "Dagens høyoddser" noen ganger. De andre kampene som ikke er markert med noe spesielt er vel mer generelle anbefalinger.

Jeg oppfatter ikke det som tips, men betraktninger rundt større kamper som folk vil lese om. Hvis du leser teksten så er det jo ingenting der som tilsier at han mener det er noe verdi i objektene og dermed tips som i gamle dager?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt enig. Som oftest syns jeg betraktningene hans rundt kampene rettferdiggjør tipsene. Han var bedre før, det skal jeg være enig i, han har tapt seg. Han har også fått en forkjærlighet for uavgjort kun fordi det er dårlig odds på favoritten, syns jeg.

Vi får være enig i å være uenig :-) går jo an å fade også

Lenke til kommentar

Satser på to dobler i dag;

 

Leicester vs. Bournemouth - H @ 1.58

Yeovil vs. Nottingham Forest - B @ 1.85

 

Samlet odds: 2.92

 

Bayer Leverkusen vs. Augsburg - H @ 1.54

Yeovil vs. Nottingham Forest - B @ 1.85

 

Samlet odds: 2.85

 

Det er en sjanse med Forest på to bonger, men Yeovil har ikke vunnet på 11 kamper i ligaen, mens Forest er ubeseiret i de siste 7.

Lenke til kommentar

Reading - Millwall H @ 1.60
Schalke - Dortmund B @ 1.80
Odds: 2.88

Molde - Rosenborg H @ 2.15
Barcelona - Real Madrid B @ 4.80

Leverkusen - Ausberg (0-1) H @ 2.67
Odds: 27.55

 

Longshot den siste der, men lov å drømme. Ellers er jeg bombesikker på rødt kort i clasicoen, men altfor lav verdi i det spillet.

Lenke til kommentar

Satser på to dobler i dag;

 

Leicester vs. Bournemouth - H @ 1.58

Yeovil vs. Nottingham Forest - B @ 1.85

 

Samlet odds: 2.92

 

Bayer Leverkusen vs. Augsburg - H @ 1.54

Yeovil vs. Nottingham Forest - B @ 1.85

 

Samlet odds: 2.85

 

Det er en sjanse med Forest på to bonger, men Yeovil har ikke vunnet på 11 kamper i ligaen, mens Forest er ubeseiret i de siste 7.

Yeovil i ledelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...