Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

mine bonger for champions league kampene:

 

united - roma H 1,7

steua buch - arsenal B 1,65

 

innsats 200kr.

 

lyon-rangers H 1,5

inter-psv H 1,4

 

innsats 200kr.

 

så blir det en kupong for onsdagen også. blir å velge schalke med 2.02 i odds. siste kampen blir enten liverpool eller benfica. ikkje heilt bestemmt meg enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

B - Rosenborg v Schalke 04

B - Lazio v Real Madrid

B - VfB Stuttgart v FC Barcelona

B - Steaua Bucuresti v Arsenal

 

100kr på 12.66 odds. Skummelt med bortekamper. Men krysser fingra å håper på det beste.

 

Edit: Mangler bare 2 kamper nå. Rosenborg uten Kone og Sappara i morra, dette ser lyst ut.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
hva skjer med lyon om dagen? 0-3 mot rangers på heimebane er ille! ser det ikkje berre var meg som bomma på den idag.

9623388[/snapback]

 

Lyon er en skygge av seg selv ... så kampen mot Barca, de bare sto og venta på å bli rundspilt og overkjørt. I motsetning til Stuttgart i dag som var klart dårligere men ga full innsats og det var en fair fight i det meste av kampen, ihvertfall helt til det sto 0-2.

 

Nei, Lyon stoler jeg ikke på lenger, ihvertfall ikke til å settes penger på, hverken i CL eller hjemlig liga.

 

Røyk forresten på United-kampen i dag ... litt sånn sursøtt, hadde vunnet godt over 1000 kroner hvis det hadde blitt uavgjort.

Lenke til kommentar
hva skjer med lyon om dagen? 0-3 mot rangers på heimebane er ille! ser det ikkje berre var meg som bomma på den idag.

9623388[/snapback]

 

Lyon er en skygge av seg selv ... så kampen mot Barca, de bare sto og venta på å bli rundspilt og overkjørt. I motsetning til Stuttgart i dag som var klart dårligere men ga full innsats og det var en fair fight i det meste av kampen, ihvertfall helt til det sto 0-2.

 

Nei, Lyon stoler jeg ikke på lenger, ihvertfall ikke til å settes penger på, hverken i CL eller hjemlig liga.

 

Røyk forresten på United-kampen i dag ... litt sånn sursøtt, hadde vunnet godt over 1000 kroner hvis det hadde blitt uavgjort.

9623943[/snapback]

 

auda, veldig nære da....rangers har heller ikkje vist imponerende form i heimlig liga i det siste, så trodde den kampen skulle være bankers. men så feil kan man ta! :)

Lenke til kommentar
hey, noen som better på champions league idag eller? her er hva jeg har betta:

 

Lazio - Real Madrid    B 2.15

Liverpool - Marseille  H 1.35

Celtic - AC Milan        B 2.10

9627885[/snapback]

 

du bommer på milan ;)

 

har selv tippa real madrid, wba, liverpool og werder bremen.

Lenke til kommentar
...

edit: hvor mye better dere, når derer better på 3 - 4 matcher?

9627946[/snapback]

 

Alt fra 10kr til 100kr her. Kommer ann på magefølelsen jeg har på kampene, og totaloddsen. Jeg setter ikke 100kr på en bong det er 50+ i odds på ihvertfall.

 

Forøvrig:

 

H - Gremio v Atletico MG

H - Liverpool v Marseille

H - Werder Bremen v Olympiakos

H - Valencia v Chelsea

 

Odds: 6.29 x 20kr = 130kr ca

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...