Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Tror du det går an å overføre 2500 kr, og så sette 1250 på bankerskamper tre ganger, og så ta ut alt igjen?

 

Det er ingen kamper som er bankers.

8392983[/snapback]

 

Ikke "bankers" i betydningen "100% sikkert", naturligvis! Men alle med en fot innenfor oddsspill vet at "bankers" er en vanlig benevning på forholdsvis sikre kamper.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Betway gir 100% bonus opptil 500 kr på første innskudd ;)

 

Ellers så er er Nordicbet den beste bookien i mine øyne, ofte har de av den høyeste oddsen på markedet og de er raske med å overføre penger. Tar som regel ikke mer enn en dag!

 

Men hva har folket satset på idag? Satte 40 spenn på Milan som et lite underholdningspill , kunne ikke si nei til 4,10 :)

Lenke til kommentar

Surt at United kom tilbake. Tror det hadde sett annerledes ut hvis ikke Gattuso og Maldini måtte gå av!'

 

 

Nordicbet har så vidt jeg vet ikke noe sign up bonus på betting, men de har noe på poker. Men kan si det sånn at jeg synes Nordic er den beste når du har brukt opp bonus mulighetene dine andre steder :!:

 

De er også flinke til å tilby odds på ting de opprinnelig ikke har, bare sende en mail til dem så ordner de det som regel. Under College Bowl kampene etter jul så spurte jeg om dem kunne tilby odds på kampene, og det tok ikke mer enn ett par timer før de var oppe, imponerende!

 

Er kanskje på kanten til reklame, men er bare så fornøyd med dem at jeg synes jeg skal spre ordet :p

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på Molde-Hønefoss (1.50 - 4.25 - 5.50).

 

Det er jo størst sjanse for at Molde vinner, men jeg vet ikke om jeg klarer å tippe "mot" laget mitt bare for å tjene noen kroner. :p

 

* Molde spiller hjemme og stiller med det sterkeste laget.

* Hønefoss stiller svekket med tre viktige spillere borte. Frode Lafton, Saaliti og Ellefsen.

* Men Hønefoss er jo kjent for å slå ut Tippeligalag, som Rosenborg, Lyn og Ham Kam.

 

Jeg klamrer meg vel til det velkjente strået her nå :p

 

Jarmo:

Da det kommer til ODD kampen så tror jeg det blir uavgjort. Begge lagene har slitt litt med innledningen denne sesongen.

Ålesund mangler tre spillere. Werni, Larsen og Jääger.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Jeg gir 95% som H i den kampen.

Nettavisen i dag.

http://www.nettavisen.no/sport/oddsen/article997705.ece

 

1. Rosenborg - Brann

2. Fredrikstad - Viking

3. Odd - Aalesund

4. Sandefjord - Tromsø

5. Start - Stabæk

6. Bryne - Sparta Sarpsborg

7. Haugesund - Mandalskamerat

8. Kongsvinger - Notodden

9. Løv-Ham - Sogndal

10. Molde - Hønefoss BK

11. Raufoss - Moss

12. Tromsdalen - HamKam

Lenke til kommentar

Rosenborg - Brann

 

Så var det klart for rundens storkamp.

Rosenborg har innledet sesongen med 1-1-1 på de første kampene. Tok føringen og ledet 1-0 borte mot Stabæk sist, men det endte til slutt med ett 2-1 tap. Riseth, Lago og Basma mangler fortsatt med sine skader. Braathen får sjansen fra start her.

Brann har startet sterkt og står med tre strake seire sålangt. Sist ble det en leken 4-1 seier hjemme mot Vålerenga. Andrekeeper Thorbjørnsen sliter med sykdom foran dette oppgjøret, mens Bakke fortsatt er skadet.

Brann kan da vinne dette på Lerkendal de.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er litt småirritert nå. Tok en forholdsvis liten slant på Bodø/Glimt - Molde 1-2 sammen med Viking 0-2 (spilles lørdag). Det jeg nå irriterer meg over er at jeg ikke kjørte singler på disse, men ikke noe å gjøre med dette nå. Tviler litt på at Viking vinner 2-0, men vinner gjør de nok.

 

Norge - Ungarn ikke klar H? Hadde flere hundre kroner på den sammen med Tyskland H, jeg. Tjente en slant der.

Lenke til kommentar

Lastet inn 750 kr på Unibet-kontoen og fikk 750 kr i bonus av Unibet, var en kampanje de hadde.

 

Satset alt altså 1500 kr på seier til Norge, Sverige og Italia.

 

Vant da 3 222 kr.

 

Av disse satset jeg 500 kr på at Molde, Moss og Ham-kam vinner sine kamper noe som ga 24,255 i odds. Molde og Moss har allerede vunnet og da gjenstår det bare at Ham-kam vinner.

 

Når jeg så dette satset jeg de resterende 2 722 kr fordelt på seier til Sogndal og uavgjort i samme kamp slik at utbetalingen ble den samme.

 

Da er stillingen:

 

Vinner Sogndal, vinner jeg 4 050 kr

Blir det uavgjort, vinner jeg 4 050 kr

Vinner Ham-kam, vinner jeg 12 127 kr :thumbup:

 

Dette blir altså en vinn, vinn, vinn masse situasjon :!:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...