Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skuffende greier, ja. Har litt på Atletic Bilbao også med 4 i odds, så det ser ut som jeg beholder litt av formuen.

Edit: FUCK YEAH!

Endret av Pow!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg oppe i kr 1 529, så jeg har 15-doblet pengene mine på under én uke ved å spille singelkamper. Fornøyd.

Skrevet

Da er jeg oppe i kr 1 529, så jeg har 15-doblet pengene mine på under én uke ved å spille singelkamper. Fornøyd.

Imponerende :) Prøv å post noen av tipsene dine her!

Skrevet

Forbannede utur, et mål unna store penger igjen. Røyk på hocky'en, Florida Panthers roter det bort i siste sekund på hjemmeis. Overkjørsel hele matchen, men neida.

Skrevet

Når man forventer seier av Brann, så går det som oftast på tap, men har hatt en god følelse på denne kampen i hele dag, så eg satser store penger på en seier.

Skrevet

Satte inn en frippel i går. La meg tidlig og så at Schalke hadde ødelagt bongen de siste 10 minuttene. Hadde 1X på Schalke. Ser nå at jeg tydeligvis ikke hadde bekreftet spillet. Good times, good times!

Skrevet

Er litt skeptisk til Brann i dag egentlig. Crappy vær i hele dag gjør nok banen tricky. Ny keeper er hentet inn i midtuken og var direkte elendig både framover og bakover i barteland. Forsvarer det å sette 70% i kveld, næææ...som BA skriver "Det er ikke som i fjor, da de ga faen og slapp seg løs."

Skrevet (endret)

Har prøvd:

Golden State Warriors - New Jersey Nets

Over 197 poeng

LA Clippers - Portland Trail Blazers

Clippers -8,5

Endret av ^fmj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...