Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Hvilken side vil du si har det meste av kampene du spiller på, Kjensen?

 

Hvilken side synes resten av folket her er den beste?

De aller fleste store har de jeg spiller på, men så spørs det jo hvilken limit man oppnår og slikt hvis det er interresant. Pinnacle tilbyr stort sett alltid høyest odds.

Hvordan er Pinnacle med innskudd og uttak? Direkte via bankkort, eller må man innom Neteller, Moneybookers etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken side vil du si har det meste av kampene du spiller på, Kjensen?

 

Hvilken side synes resten av folket her er den beste?

De aller fleste store har de jeg spiller på, men så spørs det jo hvilken limit man oppnår og slikt hvis det er interresant. Pinnacle tilbyr stort sett alltid høyest odds.

Hvordan er Pinnacle med innskudd og uttak? Direkte via bankkort, eller må man innom Neteller, Moneybookers etc?

Jeg ville brukt wire. De har f.eks svensk konto. De har ikke noe fokus mot bonuser og norge overhodet.

Lenke til kommentar

Hvilken side vil du si har det meste av kampene du spiller på, Kjensen?

 

Hvilken side synes resten av folket her er den beste?

De aller fleste store har de jeg spiller på, men så spørs det jo hvilken limit man oppnår og slikt hvis det er interresant. Pinnacle tilbyr stort sett alltid høyest odds.

Hvordan er Pinnacle med innskudd og uttak? Direkte via bankkort, eller må man innom Neteller, Moneybookers etc?

Jeg ville brukt wire. De har f.eks svensk konto. De har ikke noe fokus mot bonuser og norge overhodet.

Vet ikke om det er lov å skrive disse sidene som link, men finner ikke den du snakker om. Kan du i såfall sende den på PM?

Lenke til kommentar

Ser ut til at basket er lettere å tippe på enn fotball. Prøver en trilling på 3 favoritter. Bayern, Real og Gran Canaria. Hver for seg har de odds på 1,3 eller lavere. Til sammen får jeg 1,85.

 

Har egentlig aldri spilt på basket selv, men i bakrus fra gevinster med kjensens tips, så kan ikke dette slå feil i mitt hode.

Når de scorer 80+ poeng, så vinner ikke det dårligste laget til slutt.. :)

 

Edit:

Satser på at United fyrer på alle sylindre mot Blackburn og kjører over dem. Har en kupong med HC -3 på United.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Og da var de pengene borte. Satser på kjensen-tips i løpet av dagen.. :)

Synd du droppet Caja Laboral. Kjører disse foreløpig i dag:

 

Basketball » Serbia » First League

 

18:00 CET OKK Beograd til 1.86 @ Doxxbet

 

Basketball » Italy » Lega A

 

20:30 CET Cantu til 1.91 @ Ladbrokes

 

Basketball » Spain » LEB Adecco Oro

 

21:00 CET Girona til 1.85 @ Betway

 

Har ellers lagt utpå helgens spill på PreMatches Premium ...

Lenke til kommentar

Ser ut til at basket er lettere å tippe på enn fotball. Prøver en trilling på 3 favoritter. Bayern, Real og Gran Canaria. Hver for seg har de odds på 1,3 eller lavere. Til sammen får jeg 1,85.

 

Har egentlig aldri spilt på basket selv, men i bakrus fra gevinster med kjensens tips, så kan ikke dette slå feil i mitt hode.

Når de scorer 80+ poeng, så vinner ikke det dårligste laget til slutt.. :)

 

Edit:

Satser på at United fyrer på alle sylindre mot Blackburn og kjører over dem. Har en kupong med HC -3 på United.

Mye igjen å lære :p

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Tror du roter med feelingen. United har aldri scoret mer enn i år, og Blackburn er vel et av lagene som slipper inn flest mål.

 

Newcastle kommer fra en dårlig periode, og ingenting er vel bedre enn å treffe Liverpool som ikke scorer. Tipper den kampen ender U - Liverpool har 6 U på 9 forsøk hjemme i år.

 

Arsenal vinner ca. halvparten av kampene med 1 mål, og QPR taper halvparten med 1 mål. Du ser hvor jeg vil her...

 

Tror Chelsea kan vinne med 2 mål, men jeg hadde ikke spilt på det... :)

 

Magefølelsen min sier

United HC -3 (3.2)

Pool-Castle U (4.0)

Ars-QPR HC-1 U (4.0)

 

Spiller dem som single. Trilling gir småfrekke 50 i odds, men jeg kjører en annen frekkis-bong.

 

United HC -3

Norwich X

Spurs B

Gir meg 18 i odds hos Betsafe.

Lenke til kommentar

Liverpool vinner med 2, United spiller U, Arsenal vinner med 3, Chelsea vinner med 2.

Trust me! Har en feeling her ;) (Men ikke for mer enn et par hundre lapper :p )

Første inne! Blir en spennende morgendag. Kan gå ut med 8000kr, på et par hundrelapper hehe :p

Men ikke noe stort tap om det ikke går inn, for da har mest sannsynlig United ødelagt lappen min, og det skal jeg ikke klage på!

 

Men en liten tankevekker; aldri undervurder et lag som kjemper for tilværelsen. Hadde Blackburn ligget rundt midten, ville jeg aldri tenkt tanken. Men nå som de tross alt må vinne mer enn United, samt skadeproblemene til United, ser jeg en fair sjanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...