Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal ikke akkurat påstå jeg har så veldig mye peiling på afrikanske landslag, men syntes denne så "spennende" ut i dag:

Zambia - Comores H(0 - 1) 1.43H

Zambia med sterke resultater i forrige kvalifisering og vant 7 av 8 hjemmekamper, tapet kom mot Senegal. Komorene har jeg ikke så mye data på akkurat, men de røk 0-4 hjemme og 6-1 borte mot ikke akkurat supersterke Madagaskar. De er de eneste offisielle kampene jeg kan se at de har spilt. Kampstart 15:00 CET

Elfenbenskysten - Rwanda H(0 - 1) 1.48H

Elfenbenskysten er ett mycket bra lag og slo både Italia og Nord-Korea i sommerens fotballvm. I de 10 siste hjemmekampene i kvalifiseringer har de vunnet 9 av 10, med en målforskjell på 31-3. Rwanda er dårlig borte og står med komplett motsatt stats, 9 av 10 siste bortekampene er tapt og bare 3 mål er gollet. Kampstart 18:00 CET

Betales f.eks med 2.12 hos Nordicbet. Bør være klasseforskjell på lagene, men man vet jo aldri med afrikanske lag.

Endret av kjensen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wexford Youths 1.83 @ William Hill Vunnet

Corinthians 1.43 @ SBOBET Vunnet

Randaberg 1.57 @ Nordicbet Vunnet

Columbus Crew 2.54 @ Pinnacle Vunnet

Elfenbenskysten - Rwanda H(0 - 1) 1.48H @ Nordicbet Vunnet

Håper noen fulgte. Ble mer profit på baseball på SportsProfit også (Oakland - LA Angels 1 unit on under 7)

Skrevet

Litt er vel ordet ja. NT tilbyr bare den kampen med 0-2 handicap og det til en odds på 1.25. Det gidder jeg ikke. Greit nok, de vinner nok lett, men det er like greit å stå over det objektet.

Lagde denne artige saken og:

Russland - Slovakia H

Georgia - Israel B

Tyrkia - Belgia 0-1 H

Tsjekkia - Litauen H

Norge - Portugal over 2.5 mål

Nederland - Finland 0-1 H

Sveits - England 1-0 B

Bosnia-Hercegovina - Frankrike H

Skottland - Liechtenstein 0-2 B

Argentina - Spania B

Odds: 1346.34 :D

Innsats: 10 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...