Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
10 Jan 20:30 Montpellier - Monaco


Soccer » France » Ligue 1 »


› Montpellier home: 2-5-3 10-9

› Montpellier form: 0-3-3 2-7

› Home form: 1-2-3 7-7


› Monaco away: 5-3-1 14-7

› Monaco form: 5-0-1 10-2

› Away form: 3-2-1 9-5


Montpellier holder seg akkurat flytende på en 17. plass, men er ikke langt ned til nedrykk. De har nå gått 10 kamper uten seier, men viktigste kanskje, de scorer knapt mål. De siste 5 kampene har de kun gollet 1 gang, på hjemmebane mot Toulouse. På de siste 6 oppgjørende mot Monaco har de faktisk bare klart å score 1 gang, da de tapte 4-1 i august. Monaco har en veldig god stat mot nettopp Montpellier og har på 12 oppgjør borte, 8-4-0. Det sier litt om hvordan Montpellier sliter mot dem. Litt andre tilstander for Monaco, ligger på en pen 2. plass med 3 poeng opp til PSG. De er i knallform og har vunnet 5 av de siste 6 og bare sluppet inn 2 mål.


Monaco til 1.83 @ ComeOn spilles



...



11 Jan 16:00 Everton - Norwich


Soccer » England » Premier League »


› Everton home: 6-3-1 19-9

› Everton form: 4-1-1 10-5

› Home form: 3-2-1 13-6


› Norwich away: 2-2-6 7-22

› Norwich form: 1-3-2 5-5

› Away form: 1-2-3 5-15


Everton fortsetter å holde stand blant topplagene og ligger nå på 5. plass og det er vilt jevnt. Spesielt gode hjemme og har faktisk vunnet 6 av sine siste 8 kamper. Det fortjener bra respekt i Premier League. Norwich er nummer 15, men det er bare 3 poeng ned til Crystal Palace på nedrykksplass. Har slitt veldig i det siste og skal få det tøft på lørdag. Bare en av de siste 7 er vunnet og man scorer lite mål. Bare 7 goller på sine siste 10. Endel uavgjort innbyrdes, men tror Everton er såpass i slag at de tar denne greit.


Everton til 1.38 @ ComeOn spilles



...



11 Jan 18:30 Manchester United - Swansea


Soccer » England » Premier League »


› Manchester United home: 4-2-4 12-10

› Manchester United form: 4-0-2 11-6

› Home form: 3-0-3 8-7


› Swansea away: 3-2-5 8-11

› Swansea form: 0-3-3 6-9

› Away form: 1-2-3 4-8


Liten tvil om at United sliter for øyeblikket med en rekke pinlige tap på rad. I serien går det derimot bedre og man møter nå ett lag som sliter enda mer. Tror det kan være en fin anledning til å reise seg. Man ligger på 7. plass så langt, men 4 av de 5 siste er vunnet og man har scoret godt med mål. Swansea åpnet bra, men er nå i fritt fall. Man har ikke vunnet siden tidlig Desember og enda verre er det på bortebane. Greit at man har møtt lag som City og Chelsea, men de har heller ikke klart å vinne mot bunnlagene. United har ett veldig godt tak innbyrdes mot Swansea og står med 4-1-0 og tror de vinner på lørdag også.


Manchester United til 1.51 @ ComeOn spilles

Lenke til kommentar
18 Jan Manchester City - Cardiff


Soccer » England » Premier League »


› Manchester City home: 10-0-0 38-6

› Manchester City form: 6-0-0 18-8

› Home form: 6-0-0 25-4


› Cardiff away: 1-3-6 5-17

› Cardiff form: 1-1-4 4-12

› Away form: 0-2-4 1-9


Litt kjedelig å spille mot Ole Gunnar, men blir det mest naturlige her. City har det meste av tall i sin favør, fullstendig overlegen på hjemmebane med 10/10, snitter 4(!) mål per kamp og vunnet 9 av de 10 siste matchene inkludert mange kamper mot de beste lagene. Cardiff er nå under streken og tror de blir liggende her en stund. Sliter veldig på bortebane og har bare scoret 5 mål. Litt nye tider med OGS selvsagt, men var vel heldig i cupkampen mot Newcastle og var verken bra eller heldig mot lowly West Ham sist. Kan ikke se andre utfall enn overkjørsel.


Manchester City -1.5 til 1.51 @ ComeOn spilles...



...



18 Jan Lorient - Guingamp


Soccer » France » Ligue 1 »


› Lorient home: 5-3-1 15-9

› Lorient form: 4-1-1 11-4

› Home form: 3-2-1 9-5


› Guingamp away: 1-4-4 5-10

› Guingamp form: 1-3-2 2-4

› Away form: 1-3-2 4-6


2 lag som er ganske like tabellmessige, men som er i totalt forskjellig form for tiden. Lorient med 5-3-1 hjemme og har dermed færre hjemmekamper enn de fleste andre. Er i knallform med 5-1-1 siste 7 matcher og slipper inn lite mål. Guingamp tar poengene sine på hjemmebane og har bare 1 seier borte så langt. Sliter tung for tiden og har bare vunnet en gang siden oktober, verre er kanskje at de bare har scoret 3(!) mål siste 8. Lorient har også ett greit tak innbyrdes og synes man får godt betalt for hjemmeseier her.


Lorient til 1.86 @ ComeOn spilles...



...



18 Jan AS Roma - Livorno


Soccer » Italy » Serie A »


› Roma home: 8-2-0 24-2

› Roma form: 3-2-1 13-7

› Home form: 4-2-0 12-2


› Livorno away: 1-1-7 5-16

› Livorno form: 0-1-5 3-13

› Away form: 0-0-6 0-13


Vanskelig å se 2 lag med større forskjell, i allefall akkurat nå. Livorno ligger nest sist og har endel poeng opp til sikker plass. Tror neppe de kan håpe på noen her. Borte har man mildt sagt vært miserabel så langt med 1-1-7 og man scorer jo ikke mål. Siste 8 bortekamper har de kun scoret 1(!) gang og det er skremmende dårlig. AS Roma har kun Juventus foran seg og kjører på, spesielt på hjemmebane. 8 av 10 kamper er vunnet og man har kun sluppet inn 2 mål. Tror neppe Livorno øker den kontoen. Bunnkollega Catania ble sendt hjem med 0-4 i sekken og ser mye av det samme her.


AS Roma -1.5 til 1.58 @ ComeOn spilles...



...



18 Jan Betis - Real Madrid


Soccer » Spain » Primera Division »


› Real Betis home: 2-3-5 10-14

› Real Betis form: 0-2-4 4-14

› Home form: 0-2-4 5-11


› Real Madrid away: 7-2-1 23-13

› Real Madrid form: 5-1-0 18-4

› Away form: 4-1-1 15-8


Betis er dønn sist i Primera og kommer til å være det uansett hvordan denne kampen går. Man har kun vunnet 2 kamper hele sesongen, scorer sjelden og slipper inn mye mål. Siste 5 kamper har man møtt andre bunnlag, og når man da kommer med 0-2-6 så vet man at det går den veien høna sparker. Real Madrid i godt slag, men likevel på 3 plass. Noe uvant det selv om man tok litt innpå Barcelona og Athletico sist runde. 15 av 19 er vunnet og man scorer 2.79 mål per match. Da kan det være greit å handicappe dem. Formen er ingenting å si på med 9-1-0 siste 10 og 33 goller.


Real Madrid -1.5 til 1.90 @ ComeOn spilles...



...



19 Jan Swansea - Tottenham


Soccer » England » Premier League »


› Swansea home: 2-4-4 18-17

› Swansea form: 0-2-4 5-10

› Home form: 1-3-2 10-9


› Tottenham away: 7-1-2 13-12

› Tottenham form: 4-1-1 11-9

› Away form: 4-1-1 9-11


Swansea har vært i fritt fall i det siste da de har slitt mot gode lag. Møter enda ett slikt i Tottenham. Man har bare tatt ett poeng siste 5 og ikke vunnet siden en hjemmeseier mot Newcastle tidlig desember. Tottenham er i godt slag og henger med i toppen. Har hatt ett problem med å score mål denne sesongen, men virker som det har løsnet med 11 mål siste 5 kamper. Legger også merke til at de har ett veldig godt tak med 4-1-0 innbyrdes. Tar likevel med pengene tilbake med uavgjort siden Swansea kan karre til seg ett poeng.


Tottenham DNB til 1.69 @ ComeOn spilles...



...



19 Jan Bologna - Napoli


Soccer » Italy » Serie A »


› Bologna home: 2-5-3 10-14

› Bologna form: 1-2-3 2-8

› Home form: 2-3-1 3-3


› Napoli away: 5-1-3 16-15

› Napoli form: 4-2-0 17-8

› Away form: 2-1-3 8-12


Neppe noen lag som klarer å ta igjen suverene Juventus, men Napoli henger godt med for å i allefall sikre seg champions league. Det er tett også i bunnen, men Bologna ligger så langt an til nedrykk. Bare 3 kamper er vunnet hele sesongen og man scorer svært få mål, og slipper inn det dobbelte. Siste 5 kamper har man faktisk bare scoret 1 mål, hjemme mot Genoa. Da skal de få det tett rundt ørene mot Napoli som flyr høyt. Bare Juventus har scoret mer mål. Formen er god og når man scorer nesten 3 mål i snitt lover det godt.


Napoli til 1.66 @ ComeOn spilles...



...



19 Jan Sassuolo - Torino


Soccer » Italy » Serie A »


› Sassuolo home: 3-1-5 12-21

› Sassuolo form: 1-1-4 6-13

› Home form: 3-0-3 9-8


› Torino away: 2-3-4 12-16

› Torino form: 3-2-1 9-5

› Away form: 1-2-3 8-11


Sassuolo fikk seg en seier mot ett Milan ute å kjøre sist og klatrer dermed over streken. Det var en etterlengtet seier da man hadde 4 strake tap. Har sluppet inn hele 41 mål på 19 kamper, hele 7 mer enn nummer 2 på den listen og det er skrekkelig dårlig. Torino henger greit med blant de beste på midten av tabellen. Ikke noe supergodt bortelag og litt derfor jeg velger pengene tilbake ved uavgjort. Er likevel i godt slag og ser de putter veldig godt med mål mot bunnlagene, 4 x Catania, 3 x Livorno, 4 x Chievo osv.


Torino DNB til 1.86 @ ComeOn spilles...



...



19 Jan Getafe - Real Sociedad


Soccer » Spain » Primera Division »


› Getafe home: 4-2-4 13-13

› Getafe form: 1-0-5 3-17

› Home form: 1-1-4 4-9


› Real Sociedad away: 3-3-4 13-21

› Real Sociedad form: 5-0-1 17-11

› Away form: 3-1-2 11-15


Litt tricky kamp da Getafe ikke er såå gærne egentlig. Ligger midt på tabellen, men bør passe seg litt da det ikke er så mange poeng nedover. Formen er mildt sagt elendig da man har tapt 5 av sine 6 siste og sluppet inn hele 20 mål. Litt andre tilstander for Sociedad. Ligger nå an til en europaligaplass selv om man fikk stryk mot Villarreal sist. 5 av de 6 siste er vunnet og man har nesten scoret 3 mål i snitt. Det kan selvsagt være at tiden snur i akkurat denne kampen, men selvtilliten er nok svært mye høyere for Sociedad for tiden.


Real Sociedad DNB til 1.66 @ ComeOn spilles...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake på forumet igjen! Utrolig at nesten to år har gått siden jeg sist var innom... Eller, nå skal det jo sies at jeg har vært innom og "snoket" litt i denne tråden, men ikke som innlogget siden passordet ble glemt. Men nå har jeg fått meg nytt passord og er back in business.

 

På de nesten to årene som har gått så har jeg fortsatt litt med odds spillingen, men ikke så mye. Har hatt perioder der jeg ikke har spillet og perioder der jeg har holdt et greit kjør. Utpå høsten i fjor tok jeg opp spillingen igjen og fikk helt greie resultater, så har jeg hatt et par måneder "fri" og nå er jeg tilbake igjen med spillingen og altså tilbake her igjen med nytt passord.

 

Skal komme med tipsene/kampene mine her, når jeg finner noe fornuftig å spille på. Har ikke sjekket dagens kamper enda så det får jeg eventuelt komme tilbake til om jeg skulle finne noe å spille på.

 

Forøvrig ser det jo ut som helga kan bli bra med de kampene kjensen la ut for to dager siden.

Lenke til kommentar

Takk for det, litt mer futt og fart blir det forhåpentligvis i denne tråden ja, selv om det ikke alltid blir å "gå i hundre" hos meg. Men det er nå så, litt er bedre enn ingenting og hvis vi kan få litt mere fart i denne tråden så er det bra :)

 

Angående tennis og håndball, så er jeg ikke så mye inne på det, men å lest seg litt opp og begynt med noe annet enn kun fotball kunne kanskje vært noe, det får jeg se på etterhvert :hmm:

Blir fotball, som vanlig, i første omgang for meg :)

Lenke til kommentar

Sliter egentlig litt med å finne en kamp som det er noe verdi i, i dag...

Skal dog følge med på Twente - Heracles da den er tilgjengelig på live odds i kveld kl 20 når den starter. Så er det bare å sitte å vente til oddsen på over 1,5 mål stiger såppas at jeg syns det blir spillbart.

 

Dette er en strategi jeg har brukt noen ganger når jeg ikke har funnet noe annet med verdi i, og den har vist seg å være ganske bra. Ofte så tar det noen minutter før det kommer mål i en kamp, og jo mere tid det går før et av lagene scorer jo høyere blir oddsen og når man synes at oddsen er høy nok så setter man penger på det. Men skulle det komme et mål etter bare 5 minutter så blir jo denne strategien vanskelig for da går jo oddsen rett ned, og det blir ikke spillbart, men man har hvertfall ikke tapt noen penger, så da kan man jo gå over til en annen kamp og følge med der. (Hvis man har flere kamper man har gjort litt research på, på forhånd)

 

Dette er vel forsåvidt ikke noen ny strategi, jeg fant den selv på nettet. Kan se litt mere her:

http://www.betspot.net/betting-strategies/214-over-1-5-betting-strategy

 

Twente - Heracles har de faktisk tilgjengelig på streaming også på betsafe, det er bra, er ikke alltid de har det tilgjengelig på de kampene man vil spille live på.

Endret av tempozzz
Lenke til kommentar

Sliter egentlig litt med å finne en kamp som det er noe verdi i, i dag...

Skal dog følge med på Twente - Heracles da den er tilgjengelig på live odds i kveld kl 20 når den starter. Så er det bare å sitte å vente til oddsen på over 1,5 mål stiger såppas at jeg syns det blir spillbart..

Kom du deg inn på den?

Lenke til kommentar

Kom du deg inn på den?

Nei, jeg gjorde ikke det. Selv etter 20 minutter ut i kampen var oddsen på over 1,5 mål på stusselige 1.17. En av grunnene til det var nok fordi at Twente holdt et greit kjør fra starten av, så bookien var vel ikke så ivrig på å skru opp oddsen. Etter 23 minutter så scoret Twente og oddsen datt jo da rett ned til "bunn" igjen...

 

----------

 

I dag så følger jeg tipsene dine som du postet over her og kjører City seier med hc -1 og Roma seier med hc -1

Dette er mine hovedspill for i dag, men jeg kommer også til å prøve meg på det samme som jeg prøvde på i går kveld med litt live spilling. Hvis live oddsen på over 1,5 mål stiger nok i City - Cardiff matchen, før City har rukket å score så legger jeg inn et bet der... Er vel helt sikkert en del andre aktuelle kamper i dag jeg kan prøve det samme på i tilfelle det kommer en kjapp scoring i City matchen, så det skal jeg sjekke ut nå for er greit å ha flere kamper i tilfelle kjapp scoring kommer.

Lenke til kommentar

La inn denne på langoddsen i dag:

51: Crystal Palace - Stoke, handicap 0 - 1: U 3.65 check

54: Manchester City - Cardiff, handicap 0 - 2: U 3.85 check

56: Norwich - Hull, handicap 0 - 1: U 3.65 check

57: West Ham - Newcastle: B 2.30 check

 

Totalodds: 117.97, innsats: 50,-

Ny premierekord i dag altså :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...