Gå til innhold

Scryer eller Aldor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I shattrath city må man velge mellom å øke rep med enten aldor eller scryer. Hvis man velger en av dem synker man i den andre faction, så lurer på hva som er best å velge.

Er paladin human.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg kommer til å gå Aldor by the looks of it..

Healing shits er jo alltids greit men det er det ikke verre enn å gjøre litt instances for.. Men skal man klare å overleve solo så må man klare beskytte seg =) Altså Aldor, som har melee greiene og litt spell dmg stuff.

<--- Shaman btw =)

Skrevet (endret)

Det som er litt trist er at det ikke er særlig grunn til å bli exalted med noen av de som hunter, med unntak av enhants. Hvor blir det av huntervåpen? Roguevåpen er OVERALT.

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)
Så, om man har valgt Aldor kan man på ingen måte ombestemme seg og velge Scryers, eller?

7761804[/snapback]

Joda, men når man velger en av de første gang, så synker rep betydelig med den andre, så tar litt tid å jobbe opp rep igjen hvis man vil bytte over.

Valgte forresten scryer som rogue, kjekke de +crit skulder enchantene, er så mye ap på alt annet gear så. ser ut som scryer egener seg litt bedre for pvp gear også, og det er skoj :)

Endret av MaxXRebo
Skrevet

valgte aldor, er sverdrogue nå, blir dagger senere, og har ikke tenkt å velge scryers, AP er alt jeg trenger, får høy nok crit% på bs/ambush uansett så...

Skrevet

Rogue. Alchemist. Men valgte Aldor uansett. Spiller subtlety, og siden critraten min er så lav uten talents velger jeg heller å satse alt på attack power. (DoT-ticks kan jo som kjent ikke critte uansett.)

Skrevet
Hvis man har valgt feil og er blitt Hostile med de man vil bytte til. Hva skal man gjøre for å bytte da?

7777897[/snapback]

Alt for å ikke putte det i "jeg" ... Veit du har tatt feil :p

Uansett, er det noen her som har blitt revered eller bedre enda?

Skrevet

Jeg valgte scryers..ser nå at jeg har tatt feil, siden jeg er sword rogue :ermm:

noen ide om åsten jeg kan få scryers til og hate meg og aldors til og elske meg ? :dontgetit:

Skrevet (endret)

som jeg spurte om før, men de lukket tråden... så nå må jeg lage ny, takk..........

Hva er best for en frost spec mage med tailoring og enchanting

Endret av Scullyy
Skrevet
som jeg spurte om før, men de lukket tråden... så nå må jeg lage ny, takk..........

Hva er best for en frost spec mage med tailoring og enchanting

7798237[/snapback]

Her er en tanke... helt out of the blue!

Les linken i andre post i denne tråden. Den har et velklingende navn som høres veldig dekkende ut for det du spør om ;) Når du åpner den linken kan du se hva du får tilgang til etter hvilken fraksjon du velger å følge og på hvilket reputation-nivå det blir tilgjengelig.

Skrevet
noen som egentelig vet hvor lang tid det tar å bli exalted med noen av dem eller?

7799649[/snapback]

Å bli revered tar ikke lang tid ihvertfall! Tok med et par timer bare. farm sånne firewing signets

Skrevet (endret)

har ikke peiling hva jeg skal velge... trenger hjelp 63+ paladin healing og DPS :p

takker for alle svar =)

Endret av eggenz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...