Gå til innhold

Scryer eller Aldor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke peiling hva jeg skal velge... trenger hjelp 63+ paladin healing og DPS :p

 

takker for alle svar =)

7801136[/snapback]

 

rtfm? Det er posta en link i dette topic'et. Les før du spør er alltid en god ting.

7801224[/snapback]

 

scryer=pvp aldor=pve

 

han skal ha en paladin med healing og dps

Endret av Scullyy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
noen som egentelig vet hvor lang tid det tar å bli exalted med noen av dem eller?

7799649[/snapback]

 

Å bli revered tar ikke lang tid ihvertfall! Tok med et par timer bare. farm sånne firewing signets

7800092[/snapback]

 

 

går vel ikke ann å levere firewing signets etter honored? må vel skaffe deg de andre signets. Sunfury Signets. mener det er slik med Aldor også. marks of Kil`jaden opp til honored, Marks of Sargeras etter honored

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg her. Hvodan kommer man i fra neutural til friendly med scyres. Er neutural med både aldor og scyres

7908674[/snapback]

gjør et quest som starter midt i Shattrah, følg en elemental rundt i byen. så snakker du med han du fikk questet av og velger "alliance with the **** eller tilsvarende.

Lenke til kommentar

Pokker. Er mage, og tok Aldor helt i starten.

Stoppa så å spille den en tid pga en druid alt.

Når jeg nå har spilt litt ser jeg jo at Scryer har imba spelltread for dps.

Pokker og, er nå hostile med dem. Skulle ikke ha nooba et valg rett etter TBC release. :hmm:

 

Tips til rask måte å få ordna litt rep tilbake?

Blir jo angrepet med en gang jeg beveger meg i nærheten av dem i byen.

Lenke til kommentar
Pokker. Er mage, og tok Aldor helt i starten.

Stoppa så å spille den en tid pga en druid alt.

Når jeg nå har spilt litt ser jeg jo at Scryer har imba spelltread for dps.

Pokker og, er nå hostile med dem. Skulle ikke ha nooba et valg rett etter TBC release.  :hmm:

 

Tips til rask måte å få ordna litt rep tilbake?

Blir jo angrepet med en gang jeg beveger meg i nærheten av dem i byen.

7924967[/snapback]

 

samme som jeg gjorde :( var selv hostile og måtte grinde basilisk eye..

http://www.wowhead.com/?quest=10025

dette er eneste metode såvidt jeg vet.

 

Du trenger neutral rep før du kan begynne å prate med scryers-

Lenke til kommentar

Er mage, tailor og enchanter og er Aldor. At det er nettopp jeg som lager min spellthread ikke er så viktig, da den gangen jeg får tak i bra nok gear til å begynne med end game enchants/spellthread er jeg sikkert i et guild hvor en Scryer Tailor kan hjelpe meg.

 

Mens jeg kanskje får bruk for å lage denne tråden til meg selv én gang, har Aldor 5 tailoring patterns som jeg kanskje kan bruke til å lage ting jeg selger. Scryer har bare to. Uten å vite etterspørselen etter de forskjellige itemene, tilsier logikk at med 5 produkter har du større sjanse for salg enn med 2 produkter.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
Jeg er hunter, og det ser ut som det er irrelevant hva jeg velger. Jeg spiller derimot på RP server, og karakteren min har en "hobby" i å samle + healing gear, så jeg velger den faction med best healing weapon :D . Har forresten +280 healing i level 61 :p .

7873575[/snapback]

 

øøh, du er hunter å samler healinggear?

Lenke til kommentar
Jeg er hunter, og det ser ut som det er irrelevant hva jeg velger. Jeg spiller derimot på RP server, og karakteren min har en "hobby" i å samle + healing gear, så jeg velger den faction med best healing weapon :D . Har forresten +280 healing i level 61 :p .

7873575[/snapback]

 

øøh, du er hunter å samler healinggear?

7938736[/snapback]

 

Kansje han skifter gear når han healer sitt pet :p

Lenke til kommentar
Jeg er hunter, og det ser ut som det er irrelevant hva jeg velger. Jeg spiller derimot på RP server, og karakteren min har en "hobby" i å samle + healing gear, så jeg velger den faction med best healing weapon :D . Har forresten +280 healing i level 61 :p .

7873575[/snapback]

 

øøh, du er hunter å samler healinggear?

7938736[/snapback]

 

Kansje han skifter gear når han healer sitt pet :p

7939053[/snapback]

 

Var en hunter på Twisting Nether som ninja' en healing mace som droppa i Karazhan igår, han sa at det var for å heale pet'et :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...