Gå til innhold

hvilke spill skal du kjøpe sammen med ps3 (launch)

boundishh

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

skikkelig møkk at emnetittelen alltid begrenser det jeg egentlig hadde tenkt og bruke som emnetittel var: hvlike spill skal du kjøpe sammen med ps3 på launch , men nei da fikk ikke skrevet helt ferdig... til poenget hvilke spill skal du kjøpe .

jeg skal kjøpe motorstorm, resistance og sonic the hedgehog( sega har sagt at de skal forbedre ps3 versjonen )

hvilke spill skal dere kjøpe?

Endret av fanboy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg kjøper PS3 ved lanseringen, men når jeg gjør det blir det Heavenly Sword og Motorstorm. Det er vel de eneste eksklusive titlene som frister for øyeblikket.

Skrevet

Tenker jeg kjøper Motorstorm, Resistance: fall of man og muligens Rainbow six vegas eller F.E.A.R=) oblivion frister å, men vet ikke om det kommer på release=) gleder meg som en unge til resistance=)

Skrevet

De 3 beste titla ved launch er nok

RESISTANCE (det er helt konge, spiller det nå!! Både offline og online!)

MOTORSTORM (jeg skal ikke ha det, men mange mener det er bra)

HEAVENLY SWORD (dette blir et GOD OF WAR ala spill som ser sykt bra ut!)

Skrevet (endret)

Då har det komt ei liste over lanseringstitlar. :)

Dei som er rimeleg sikre:

Virtua Fighter 5

Virtua Tennis 3

Tiger Woods PGA Tour 2007

Resistance: Fall of Man

Dei eg sannsynlegvis skal ha:

Fight Night Round 3

flOw

Dei eg kanskje skal ha:

Marvel: Ultimate Alliance

Ridge Racer 7

Enchanted Arms

Motorstorm hadde eg veldig lyst på, men no veit eg ikkje...mangelen på splitscreen er skuffande. Men der er heldigvis mykje anna å glede seg til. Fatal Inertia ser jo lovande ut. :)

Kay

Endret av KayAU
Skrevet (endret)

Blir vel motorstorm og resistance hvertfall. Så er jeg litt i tvil om jeg skal kjøpe meg F1 eller RR7, lander nok på sistnevnte tror jeg. (Because it's riiiiiidge racer :!: )

Ellers kunne vel emnetittelen ganske enkelt vært: "Hvilke spill kjøper du til PS3-launchen?" Det burde vel få plass... :hmm:

Endret av ChaosPredicted
Skrevet (endret)

Det blir lett enchanted arms, genji, godfather, heavenly sword og en del nedlastninger :thumbup:

har lagt av ferie, tv og 12000 spenn til dette så det er best det blir bra ;)

Endret av enator
Skrevet

har kjøpt: SixAxis kontroller, må ha to! Har også resistance. Har også kjøpt Black Hawk Down Blu-ray og det blir vel ett par tre andre filmer i tillegg ;)

Skal kjøpe: Call of Duty 3, Motorstorm og kanskje Formula 1.

Skrevet

Hvis jeg skulle kjøpt PS3 ved launch, måtte jeg nok klart meg med 3D bondesjakk av økonomiske hensyn.

Nei, jeg kuler'n til konsollen blir noen tusen billigere og jeg kan velge blant flere spill.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...