Gå til innhold

Skytespill uten mus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei!

Er det noen som kan anbefale et gøy skytespill hvor man IKKE er avhengig av mus? Og som ikke er så altfor avansert!

Ida

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Geow til X360 hører jeg mye bra om. Ikke avhengig av mus i heletatt.

7737913[/snapback]

Men får man det til data da? Hehe.. er en 21 år gammel jente som ikke har så peiling på disse nye spillene.. Trenger noe enkelt og uavansert ;o)

Skrevet (endret)

Har du PS2 så kan du jo vurdere Guitar Hero II, det synes min kjæreste er hysteriskt morsomt.

Når det kommer dataspill er jeg litt usikker, men det finnes jo uendelig mye gratis spill som er enkle å komme inn....sider som for eksempel 123spill

Vet ikke om det hjalp deg så mye, men det var bare et forslag :)

Endret av Aldhissla
Skrevet
Hei Hei!

Er det noen som kan anbefale et gøy skytespill hvor man IKKE er avhengig av mus? Og som ikke er så altfor avansert!

Ida

7737773[/snapback]

Alien Hominid er et fint og lite gratis flashspill. De lagde også en versjon til konsollene som er mer utviklet. Så lagde de ett annet flashspill hvor man banker folk istedet. Husker ikke nanvet, men det var svært så morsomt.

Skrevet

Farenheit går vel å spille uten mus? Eller?

Husker ikke helt, men tastaturet dominerer veldig mye, bruken av mus er vel minimal.

Skrevet

Duke nukem 3d er et skytespill der man ikke trenger å bruke mus (faktisk er det vanskeligere med mus). Det er riktignok 11 år gammelt, men det er vel freeware nå tror jeg.

Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet

Nabbs må jo spille stepmania da:D

Skrevet
Fahrenheit går vel å spille uten mus? Eller?

Husker ikke helt, men tastaturet dominerer veldig mye, bruken av mus er vel minimal.

7739363[/snapback]

Man bruker musen ganske mye. Alle "gestures" man gjør er med musen(Åpne dører, plukke opp ting, etc, etc). Men alle actionsekvensene gjøres med kun tastatur.

Skrevet
trådstarter, spør han du deler kontoen med, kristian elns... hvis ikke du er kristian da, som utgir seg for å være dame :p

7739406[/snapback]

Hehe, jeg er dama til Kristian:o) Har spurt han, men de spilla han viser meg må man bruke mus.. Og det klarer ikke jeg å venne meg til.. hehe. Jeg er kanskje litt teit sånn:o) Men men, får skylde på at jeg er jente! ;o)

Ida (dama til k_forb)

ps, takk for alle svar! Skal sjekke ut forslaga deres:o)

Skrevet

Det er da bare snakk om trening for å venne seg til musa da... Jeg husker Quake 2 som var først ute med skikkelig "mouselook". Da sleit jeg med å venne meg til det, men synes jo at det var skikkelig kul funksjon. Nå kunne jeg ikke tenke meg å spille skytespill uten. Har prøvd doom et par ganger senere, og opplever det som skikkelig handicap å ikke kunne se hvor man vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...