Kimelimm Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hei! Har CT MOD og CT Raid og Titan panel. Men jeg har et problem. Når jeg selecter en NPC, så kommer bildet opp (avataren dems med HP etc) Men hvis en NPC angriper meg kan jeg ikke selecte for å se HP etc. Hvorfor?
Hjelmn Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 last ned siste ctmod (update 12) der skal dette problemet være fikset.
Kimelimm Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Det ble ikke så mye bedre! Nå ble det slik
vStyle Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Prøv å slett addon og WTF mappene (etter å ha backet dem opp) og last ned addonsene du trenger på nytt.
Kimelimm Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Hæ? Slette dem ? Men hvis jeg tar backup er de samme der :S
Kimelimm Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Nå sletta jeg alle utenom Blizzard_ ui filene, men nå er ikke den AddOns knappen på char lista lengeR! PLZ hjelp!
Heart Break Kid Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Nå sletta jeg alle utenom Blizzard_ ui filene, men nå er ikke den AddOns knappen på char lista lengeR! PLZ hjelp! 7734725[/snapback] Det er fordi du ikke har noen addons...
Kimelimm Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Ok! Det meste er fikset! Men en ting igjen, Jeg har Atlas og den addonen til atlas som heter "Atlasloot" Men hvordan får jeg "ATLAS" til å vises ved Minimapet? så jeg kan se på looten når jeg ser på en instance? PLZ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå